ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β΄ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑΣ (ΤΖΕΝΗΣ) ΒΑΜΒΑΚΑ

Η κα Βαμβακά μιλώντας στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στις διαβουλεύσεις για το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» και συγκεκριμένα για την «αξιολόγηση   των εκπαιδευτικών» δήλωσε τα εξής:
«Παρακολούθησα με πολύ ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις των συναδέλφων της επιτροπής και κυρίως της Συμπολίτευσης στις μέρες που μεσολάβησαν ως την παρούσα συζήτηση.
 Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα με τον «τεχνικό επικοινωνιακό» τρόπο, με τον οποίο αποφεύγετε ένα σημαντικότατο στοιχείο για το μέλλον της Παιδείας που θέλουμε για τα παιδιά μας.
            Μιλάμε για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μέσα από τη σύσταση μιας Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής, με αποστολή τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ηχηρές εκφράσεις, πράγματι. Και λέγονται στο πλαίσιο της εφαρμογής του ενιαίου βαθμολογίου - μισθολογίου. Σε απλούστερα ελληνικά, λέγονται για να δούμε ποιοι από τους εκπαιδευτικούς μας θα πάνε σπίτι τους.
Και ξεχνάμε ότι είναι αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι που έστειλαν επί τρεις δεκαετίες φοιτητές στα Πανεπιστήμιά μας.
Αρκετοί από εσάς εδώ, σε αυτήν την αίθουσα, μετά βεβαιότητας θα ψηφίσετε «την ανάθεση σε μια Ανεξάρτητη Αρχή» της απόλυσης των καθηγητών σας που σας δίδαξαν τα πρώτα σας γράμματα.
Θα τους κρίνει αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή ακατάλληλους, άχρηστους, επίορκους, ανίκανους, ελλιπείς. Και θα τους απολύσει, ας μην κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις, δε χρειάζονται εφεδρεία, διαθεσιμότητα και άλλα τέτοια, για την ωμή πραγματικότητα.
Είναι τόσο προφανές ότι η αξιολόγηση γίνεται με καθαρά δημοσιονομικά κριτήρια και στόχο έχει τη μισθολογική καθήλωση, όσο το δυνατόν περισσότερων εκπαιδευτικών, αλλά και τις απολύσεις, και όχι την αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Η υπό σύσταση Αρχή σκοπό έχει να εξασφαλίσει τη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, σε συνδυασμό με την αλλαγή των περιοχών μετάθεσης, την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, τη σαρωτική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών, τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, το νέο Λύκειο.
Συγχωρέστε με αν ξεχνάω κάποιες από τις σημαντικές παρεμβάσεις σας στην καταστροφή του εκπαιδευτικού χάρτη της Χώρας μας.
Ή, μάλλον, ας μην ξεχάσω μια ακόμη: Τους  ανθρώπους που η φωνή τους δεν ακούγεται πάνω από την οχλαγωγία των οικονομολόγων της σωτηρίας της Χώρας μας: Ας μιλήσω και για τους ΑΜΕΑ.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται να δείξετε κατάπληξη: Δεν υπάρχει καν πρόβλεψη, είναι γεγονός.
Ποιος θα μπορούσε άραγε να αξιολογήσει τους καθηγητές Ειδικής Αγωγής; Κάποιος ευρωπαίος καταξιωμένος αξιολογητής που θα εποπτεύει πρωτίστως το κόστος της Παιδείας μας στον προϋπολογισμό;
Κάποιος που θα ενδιαφέρεται για την τύχη των καθηγητών Ειδικής Αγωγής;
Κάποιος που θα μεριμνήσει για την τροφεία και την τόσο πολυδάπανη μετακίνηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες;
Κάποιος που θα πρέπει μέσα στον ίδιο προϋπολογισμό να εξασφαλίσει και την αποζημίωση για το δικό του επιστημονικά αξιολογότατο έργο της αξιολόγησης;
Μήπως αυτός που θα γνωρίζει ότι για κάθε παιδί με ειδικές ανάγκες του κόβεται το πριμ παραγωγικότητας από την τρόικα, επειδή δεν συμμάζεψε τους Έλληνες όσο έπρεπε;
Μας ήθελε αγράμματους, ανεκπαίδευτους, αδύναμους να αρθρώσουμε πολιτικό λόγο η μεταρρυθμίστρια, η κυρία Διαμαντοπούλου. Εσείς συνεχίζετε το έργο της με κάποιες παραλλαγές προς το χειρότερο.
Ακόμη σας θυμάμαι, κύριε Παπαθεοδώρου, να μου εξηγείτε συγκαταβατικά ότι όλες οι μετακινήσεις των παιδιών με Ειδικές Ανάγκες έχουν τακτοποιηθεί.
Πράγματι, τις τακτοποιήσατε. Δεν υπάρχουν πλέον πολλά ειδικά σχολεία, για να μετακινηθούν παιδιά.
Είναι δεδομένο ότι παραδίδετε τους θώκους σας με το παρόν νομοσχέδιο να αποτελεί παραδοχή αποτυχίας.
Ψάχνετε θύματα, όχι ποιότητα, αναζητάτε απολύσεις και εγκαταλελειμμένους νέους ανθρώπους.
Βιομηχανικούς εργάτες για τις επαγγελίες του κυρίου Χατζηδάκη και τις ΕΟΖ του.
Δεν επιθυμείτε ποιότητα στην Παιδεία.  Δεν επιθυμείτε καν να υπάρχει Παιδεία. Την καταστρέψατε. Εμείς φυσικά καταψηφίζουμε μια τέτοια κατακερμάτιση της Παιδείας με το Π.Δ. «αξιολόγηση εκπαιδευτικών». Σας ευχαριστώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]