Δημιούργησα αυτό το blog προκειμένου να παρουσιάζω απόψεις και άρθρα , βασικά για τα εκπαιδευτικά θέματα αλλά και όσα άλλα μας απασχολούν. Μια γνώμη, ένα σχόλιο για αυτά που συμβαίνουν. Επίσης θα βρείτε κείμενα άλλων τα οποία με εκφράζουν. Στο blog αυτό θα μπορείτε να βρείτε επίσης πολιτιστικές αναφορές πάνω σε θέματα που μας συγκινούν. Πολιτισμός και εκπαίδευση πάνε μαζί. Περιμένω τα σχόλια σας. Ν.Κ.

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

ΟΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε.                                                 
Ερμού & Κορνάρου 2                                    
ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255
FAX: 210 32 27 382 - 33 11 338
e-mail:olme@otenet.gr                                               
Αθήνα, 23/10/14
                                                                                                            A.Π.: 289


Κύριε Πρωθυπουργέ,

Από την 23/7/13, 2.500 εκπαιδευτικοί 50 ειδικοτήτων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Παράλληλα καταργήθηκαν 3 σημαντικοί τομείς στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ με αποτέλεσμα 20.000 μαθητές να χάσουν τον εκπαιδευτικό τους προσανατολισμό.

Σήμερα, μετά από 15 μήνες, ελάχιστοι εκπαιδευτικοί έχουν τοποθετηθεί σε κενές θέσεις, ενώ περισσότεροι από 1.600 εκπαιδευτικοί παραμένουν όμηροι σε διαθεσιμότητα, ορισμένοι και χωρίς μισθό από τις 22 Μαρτίου 2014.

Αρκετοί συνάδελφοί μας απειλούνται άμεσα με απόλυση. Η αγωνία τους παρατείνεται συνεχώς, ενώ θα έπρεπε να έχει πραγματοποιηθεί η τοποθέτησή τους εδώ και επτά (7) μήνες.

Έτσι, μέχρι σήμερα, δεν έχει βρεθεί η λύση του σοβαρού αυτού ζητήματος που έχει εργασιακές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές επιπτώσεις στους εκπαιδευτικούς, αλλά και στους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Παρά το γεγονός ότι έχουμε επανειλημμένα συναντηθεί με τους αρμόδιους Υπουργούς (Παιδείας και Διοικ. Μεταρρύθμισης) για το θέμα αυτό, το πρόβλημα δυστυχώς παραμένει, χωρίς θετική λύση.


Ζητάμε την πραγματοποίηση συνάντησης μαζί σας, όσο το δυνατόν συντομότερα, προκειμένου να συζητήσουμε το σοβαρότατο αυτό ζήτημα και να δοθούν θετικές λύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου