Δημιούργησα αυτό το blog προκειμένου να παρουσιάζω απόψεις και άρθρα , βασικά για τα εκπαιδευτικά θέματα αλλά και όσα άλλα μας απασχολούν. Μια γνώμη, ένα σχόλιο για αυτά που συμβαίνουν. Επίσης θα βρείτε κείμενα άλλων τα οποία με εκφράζουν. Στο blog αυτό θα μπορείτε να βρείτε επίσης πολιτιστικές αναφορές πάνω σε θέματα που μας συγκινούν. Πολιτισμός και εκπαίδευση πάνε μαζί. Περιμένω τα σχόλια σας. Ν.Κ.

Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014

ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ & ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ

 ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Α΄ Β΄  Γ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ & ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ 
 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
   Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης ( χιλιάδες κενά-ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, μηδενικοί διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών, δήθεν ‘‘αξιολόγηση’’, διαθεσιμότητα-απολύσεις εκπαιδευτικών, νέο πειθαρχικό δίκαιο, διώξεις εκπ/κων - αυταρχικοποίηση, υποχρεωτικές μετακινήσεις, περαιτέρω ανάπτυξη του εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα του Λυκείου κ.α.).
   Η κυβέρνηση των μνημονίων, όσο ακόμα παραμένει στην εξουσία, γίνεται όλο και πιο επικίνδυνη. Ολοκληρώνει την κοινωνική και ανθρωπιστική καταστροφή, ξεπουλά το δημόσιο πλούτο της χώρας!
   Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να απαντήσουμε στον κυβερνητικό άξονα που διαμορφώθηκε απέναντί μας. Να σταματήσουμε τον κατήφορο, να αναδιατάξουμε και να ανασυγκροτήσουμε τις δυνάμεις της αντίστασης και της προοπτικής!
   Η ενότητα της αριστεράς, ιδιαίτερα στα πρωτοβάθμια σωματεία, δεν είναι απλά μια συνθήκη ανάσχεσης, αλλά παίρνει τα χαρακτηριστικά πολιτικής αναγκαιότητας. Μπορούμε να αντιληφθούμε ότι δεν είναι μόνο αυτά που μας ενώνουν πολλά, αλλά και αυτά που μας χωρίζουν μπορούν να γίνουν η δύναμή μας για την αλλαγή της κοινωνίας μας. Μιας πολιτικοποιημένης κοινωνίας που θα  μπορεί να συνδιαλέγεται και να επιλέγει αυτόνομα το μέλλον της.
   Ως μέλη αυτής της παράταξης, νιώθουμε την ανάγκη και την υποχρέωση να αφουγκραστούμε την κραυγή αγωνίας της κοινωνίας για την αναγέννηση της πολιτικής, που θα δημιουργεί μέσα από τις διαφοροποιήσεις και θα οδηγεί σε συγκλίσεις μέσω ενός πολιτικού διαλόγου με δημοκρατική ειλικρίνεια.
Όταν λοιπόν, μπαίνει θέμα πια επιβίωσης, όταν καταπατιέται κάθε έννοια δημοκρατίας, όταν στα πάντα κρεμιέται ένα πωλητήριο, όταν η ίδια η κυβέρνηση δρα σε αντίθεση ακόμη και με το Σύνταγμα, όταν η φτώχεια και η εξαθλίωση είναι απλωμένη παντού, τότε η αριστερά οφείλει να συνδιαμορφώσει ένα αγωνιστικό, αριστερό, δημοκρατικό, και αντιμνημονιακό μέτωπο αντίστασης. Να καθορίσει τις κόκκινες γραμμές που θα σώσουν ζωές και συνειδήσεις. Μια τέτοια κίνηση αποτέλεσε και η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ που συγκροτήθηκε από τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις, την Αγωνιστική Παρέμβαση, ανένταχτους και αγωνιστές εκπαιδευτικούς. Εκτιμώντας θετικά τη δράση των αιρετών μας στο προηγούμενο ΠΥΣΔΕ θεωρούμε αναγκαία και εφικτή τη συνέχιση της κοινής μας προσπάθειας με στόχο την εκλογή πλέον και των δύο αιρετών στο ΠΥΣΔΕ της Γ΄Αθήνας.    
Μέσα στα πλαίσια αυτά απευθυνόμαστε στην ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, αλλά και σε κάθε ανένταχτο αριστερό και προοδευτικό συνάδελφο καλώντας τους σε μια πρώτη σύσκεψη την ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 13:30 στα γραφεία της Β΄ΕΛΜΕ (Μοσχονησίων 23 Αιγάλεω) με θέμα τις εξελίξεις στο χώρο της εκπ/σης σε σχέση και με τις επικείμενες υπηρεσιακές εκλογές.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Α΄ Β΄  Γ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΥΣΔΕ



Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ
          Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2014 – ΕΠΕΙΓΟΝ!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

   Μετά και την επίσημη ανακοίνωση στις 29 Αυγούστου των αποσπάσεων από το Υπουργείο Παιδείας  ( http://tinyurl.com/nondqef) ,των αποσπάσεων  σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, τις αμοιβαίες μεταθέσεις αλλά και τις αποσπάσεις σε κάποιους φορείς, το Υπουργείο δεν ανακοίνωσε επίσημα τις αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ και στην Εκκλησιαστική εκπαίδευση. Η πρώτη απόφαση  αφορά 92 εκπαιδευτικούς και η δεύτερη   54. Παράλληλα εκκρεμούν και κάποιες ακόμη αποσπάσεις σε φορείς και Πανεπιστήμια. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί πρόβλημα σε 200 περίπου εκπαιδευτικούς, οι οποίοι ενώ έχουν αποσπαστεί δε γνωρίζουν που να παρουσιαστούν τη Δευτέρα 1 Σεπτέμβρη (οργανική θέση ή ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ απόσπασης)!
    Το αυτονόητο που απαιτούμε είναι να ανακοινωθούν ΑΜΕΣΑ μέσα στο Σαββατοκύριακο από το Υπουργείο οι αποσπάσεις αυτές! Εάν η ανακοίνωση θα γίνει τη Δευτέρα απαιτείται την Κυριακή η έκδοση Δελτίου Τύπου για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς δίνοντάς τους ένα περιθώριο 2-3 ημερών για να παρουσιαστούν στις θέσεις τους. Οφείλουν κάποιοι να καταλάβουν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι «οικοσκευές» για να μετακινούνται από τη μια γωνιά της Ελλάδας στην άλλη μέσα σε μια μέρα! Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σεβαστεί, επιτέλους, τους εκπαιδευτικούς, τις οικογένειες αλλά και το έργο τους.
   Σχετικά με την αναστάτωση για το που θα εμφανιστούν την 1η Σεπτέμβρη οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, η αυτονόητη απάντηση είναι:στον τόπο απόσπασης. Το ίδιο εξάλλου αναφέρει και το Υπουργείο:  «Οι εκπαιδευτικοί που σημειώνονται με την ένδειξη «Α/θμια» στον παραπάνω πίνακα, οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της απόσπασης και στη συνέχεια πρέπει να διατεθούν στην αντίστοιχη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς αποσπώνται για τις ανάγκες των δημοτικών σχολείων… Οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των περιοχών απόσπασης παρακαλούνται να φροντίσουν να αποσταλούν αντίγραφα της ανάληψης υπηρεσίας των αποσπασμένων εκπαιδευτικών στις Διευθύνσεις της οργανικής τους θέσης ».
   Τέλος να σας ενημερώσουμε ότι στην επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ θα ζητήσουμε να υπάρξει και δεύτερη φάση αποσπάσεων μαζί με την άμεση εξέταση των ενστάσεων –αιτήσεων επανεξέτασης που έχουν δικαίωμα να καταθέσουν οι εκπαιδευτικοί. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Πρωτοβάθμια και μετά τις αποσπάσεις παραμένουν 26 κενά ΠΕ05, 806 κενά ΠΕ06, 187 κενά ΠΕ07, 866 κενά ΠΕ08, 427 κενά ΠΕ11, 601 κενά ΠΕ16, 356 κενά ΠΕ19/20 και 794 κενά ΠΕ32. Συνολικά υπάρχουν ακόμη 4063 κενά ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση! Τα  συνολικά λειτουργικά κενά ειδικοτήτων πριν τις αποσπάσεις ήταν 5042 και μετά τις αποσπάσεις είναι 4063!
   Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις σε ορισμένες ειδικότητες είναι τα εξής: 230 κενά ΠΕ02, 245 κενά ΠΕ03, 774 κενά ΠΕ04, 114 κενά ΠΕ08, 59 κενά ΠΕ09, 28 κενά ΠΕ10,100 κενά ΠΕ14.04, 41 κενά ΠΕ18.23, 70 κενά ΠΕ15. Τα συνολικά λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις είναι 1710!   Είναι συνεπώς απόλυτα ρεαλιστικό το αίτημα ικανοποίησης και άλλων αποσπάσεων σε δεύτερη φάση.    
Αθήνα 30/8/2014



Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,6984517453
ηλ. δ/νση:  nekordis@yahoo.gr)


Βίκυ Αναγνώστη,
αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6979778287,
ηλ.δ/νση:vanagnosti@gmail.com)



εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο  των 
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων



Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

αποσπάσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ! ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ !

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

Μετά από επικοινωνία λογικά σε λίγη ώρα θα ανακοινωθούν επίσημα όλες οι κατηγορίες αποσπάσεων για να σταματήσει και η αγωνία των εκπαιδευτικών! Η ανάληψη υπηρεσίας μετά την επίσημη ανακοίνωση θα πρέπει να γίνει στον τόπο απόσπασης!

Νεκτάριος Κορδής

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΥΣΔΕ



Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ
          Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Θέμα: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε για το διδ. Έτος 2014-15
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
   Ολοκληρώθηκε τελικά στις 28 Αυγούστου η συζήτηση επί των αποσπάσεων εκπαιδευτικών στο ΚΥΣΔΕ. Αναμένεται η υπογραφή της απόφασης από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Η τελική πρόταση του Συμβουλίου (http://tinyurl.com/ohhsdof )  αναφέρεται σε 2759 αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ. Πιο συγκεκριμένα:
  1. Οι ενεργές αιτήσεις για τις Γενικές Αποσπάσεις ήταν 4512. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 2759 (ποσοστό ικανοποίησης 61,14%). Πιο συγκεκριμένα έγιναν 744 αποσπάσεις κατά προτεραιότητα και 2015 αποσπάσεις με μόρια από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ( 879 στην Α/θμια και 1136 στην Β/θμια). Το 2013-14 είχαν πραγματοποιηθεί συνολικά  2156 αποσπάσεις.
  2. Παράλληλα  πραγματοποιήθηκαν 89 αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, 8 αποσπάσεις σε Καλλιτεχνικά Σχολεία, 77 αποσπάσεις εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων και 56 αποσπάσεις εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας σε αντίστοιχα Μουσικά Σχολεία. Τέλος πραγματοποιήθηκαν και 29 αμοιβαίες μεταθέσεις.
  3. Τα λειτουργικά κενά πριν τις αποσπάσεις ήταν 2601 και τα πλεονάσματα 4142. Μετά τις αποσπάσεις είχαμε 2244 κενά και 2805 πλεονάσματα. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι οι αποσπάσεις δε δημιουργούν νέα κενά, αφού τελικά είχαμε 357 λιγότερα κενά και 1337 λιγότερα πλεονάσματα. Τα εναπομείναντα κενά στους κλάδους ΠΕ02, 03, 04 είναι 1444.
  4. Οι εκπαιδευτικοί που δεν πήραν απόσπαση έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση επανεξέτασης. Παράλληλα για οποιαδήποτε αμφισβήτηση επί των αποσπάσεων μπορεί να υποβληθεί ένσταση η οποία θα εξεταστεί από το ΚΥΣΔΕ.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Διαφωνήσαμε  με τον τρόπο διεξαγωγής των αποσπάσεων με βάση την δήλωση που σας επισυνάπτουμε  και καταψηφίσαμε τους πίνακες. Κατά τη διαδικασία συζήτησης επί των αποσπάσεων τονίσαμε ότι: Για όλους τους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σε αποσπάσεις κατά προτεραιότητα η θέση μας είναι να τους δοθούν αποσπάσεις ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΕΝΩΝ. Με τον τρόπο αυτό τα ελάχιστα  λειτουργικά κενά θα χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός αιτήσεων. Παράλληλα δηλώσαμε ότι αποσπάσεις θα μπορούσαν να γίνουν και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές με στόχο οι εκπαιδευτικοί να έρθουν κοντά στον τόπο τους. Οι θέσεις μας αυτές δεν έγιναν αποδεκτές.
Αθήνα 28/8/2014



Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,6984517453
ηλ. δ/νση:  nekordis@yahoo.gr)


Βίκυ Αναγνώστη,
αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6979778287,
ηλ.δ/νση:vanagnosti@gmail.com)


                      εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015.

O αιρετός εκπρόσωπος Κορδής Νεκτάριος στο ΚΥΣΔΕ δηλώνω ότι:
Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι μια διαδικασία η οποία επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να εργάζονται κοντά στις οικογένειες τους και στον τόπο τους, αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών και όχι μια χαριστική παραχώρηση! Δε δημιουργούν  νέα κενά αφού οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί καλύπτουν λειτουργικά κενά σε άλλα ΠΥΣΔΕ ή και ΠΥΣΠΕ προσφέροντας εκπαιδευτικό έργο και όχι διοικητικό όπως συμβαίνει με αποσπάσεις σε γραφεία. Για ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών με σοβαρότατα οικογενειακά ή οικονομικά προβλήματα, με προβλήματα  υγείας,  η απόσπαση αποτελεί τη μοναδική τους πλέον διέξοδο μετά και την πραγματοποίηση ελάχιστων μεταθέσεων (8,99% των αιτήσεων)!
Πάγια θέση μας είναι ότι οι αποσπάσεις θα πρέπει να γίνονται  επί των πραγματικών λειτουργικών κενών με βάση και τη μοριοδότηση που ισχύει από το 2011. Μέσα στα πλαίσια αυτά έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Ο πίνακας με τα λειτουργικά κενά και τα πλεονάσματα  δόθηκε στο ΚΥΣΔΕ στις 26 Αυγούστου καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την απαραίτητη διασταύρωση των στοιχείων με τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ. Παρά τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια ( ο αρχικός προγραμματισμός μιλούσε για ανακοίνωση των αποσπάσεων στις 27 Αυγούστου), επιδιώξαμε  – όπου αυτό ήταν εφικτό – την αντιπαραβολή στοιχείων για τον εντοπισμό λαθών ή και παραλείψεων. Τα λειτουργικά κενά του πίνακα είναι συνολικά 2601! Στον αριθμό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά  της Πρωτοβάθμιας για τις ειδικότητες ΠΕ05, 06, 07, 08, 11,16 19, 20 και ΠΕ32 μετά τις αποσπάσεις στα αντίστοιχα ΠΥΣΠΕ. Θεωρούμε  τελικά ότι ο αριθμός των  λειτουργικών κενών είναι κατά πολύ μεγαλύτερος αφού τα κενά και τα πλεονάσματα υπολογίζονται με την ψυχρή λογιστική της διαίρεσης του συνολικού αριθμού των ωρών διδασκαλίας των αντίστοιχων μαθημάτων δια του συνολικού αριθμού ωρών υποχρεωτικού ωραρίου των «οργανικά ανηκόντων καθηγητών» σε κάθε περιοχή μετάθεσης. Εξάλλου και ο ίδιος ο υπουργός επανειλημμένα έχει μιλήσει  για 22500 κενά Καθηγητών και Δασκάλων!
Το Υπουργείο, αφού αύξησε πέρυσι κατά δύο ώρες το ωράριο των καθηγητών, συγχώνευσε - κατάργησε σχολεία, αύξησε τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, δεν πραγματοποίησε διορισμούς, προσπαθεί για άλλη μια φορά  να εμφανίσει ελάχιστα λειτουργικά κενά για απόσπαση, τη στιγμή που μόνο οι συνταξιοδοτήσεις από το καλοκαίρι του 2013 έως σήμερα  ξεπερνούν τις εφτά χιλιάδες!
Κύρια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ο αριθμός των μαθητών/μαθητριών στα τμήματα να μην υπερβαίνει τους 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια. Παράλληλα ζητάμε επαναφορά του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών (χωρίς την αύξηση των δυο ωρών), υπολογισμός στον αριθμό των τμημάτων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ, ενισχυτική, βιβλιοθήκες, ΚΕΔΔΥ κ.λπ.), κατάργηση όλων των ελαστικών εργασιακών σχέσεων με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, τουλάχιστον όσες είναι οι συνταξιοδοτήσεις.
Κατά τη διαδικασία συζήτησης επί των αποσπάσεων τονίσαμε ότι: Για όλους τους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σε αποσπάσεις κατά προτεραιότητα (744 άτομα) η θέση μας είναι να τους δοθούν αποσπάσεις ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΕΝΩΝ. Με τον τρόπο αυτό τα  ελάχιστα λειτουργικά κενά θα χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός αιτήσεων. Παράλληλα δηλώσαμε ότι αποσπάσεις θα μπορούσαν να γίνουν και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές με στόχο οι εκπαιδευτικοί να έρθουν κοντά στον τόπο τους. Οι θέσεις μας αυτές δεν έγιναν αποδεκτές.
Με βάση τα παραπάνω και επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα αλλά έχουν αξιοπρέπεια και η απόσπαση γι αυτούς αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα και όχι μια ευνοϊκή παραχώρηση θα  καταψηφίσω τους πίνακες κενών-πλεονασμάτων και τους αντίστοιχους πίνακες αποσπάσεων, παραμένοντας στη συνεδρίαση για να ελέγξω την όλη διαδικασία.
Αθήνα 28/8/2014
Κορδής Νεκτάριος

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ  

ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

Πρόταση ΚΥΣΔΕ για τις αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. 2014-2015
(Αναμένεται η υπογραφή της απόφασης από την Πολιτική Ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.)
        

1
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

222080
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ
Δ΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22904)
700085
ΦΡΕΡΗ
ΡΟΖΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (24901)



2
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
227124
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
ΕΠΑΛ ΣΑΜΟΥ
Α΄ΣΑΜΟΥ (24301)
223139
ΠΙΕΡΡΑΚΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (24901)



3
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

221727
ΒΟΥΛΓΑΡΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΑΠΑΔΩΝ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ (22401)
201009
ΒΟΥΛΓΑΡΗ
ΙΩΑΝΝΑ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (22001)



4
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
223428
ΛΥΧΝΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΓΕΛ ΒΟΥΡΓΑΡΕΛΙΟΥ
ΑΡΤΑΣ (20401)
223509
ΡΑΓΚΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΤΟΥΝΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (20101)



5
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

205381
ΜΙΚΟΥ
ΑΝΝΑ
ΠΕ19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
ΕΠΑΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (20201 )
185259
ΧΑΤΖΑΚΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΠΕ19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
46ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΑΘΗΝΩΝ
Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)



6
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
221801
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΡΕΝΤΙΝΑΣ
Β΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (21902)
192818
ΣΟΥΒΑΤΖΟΓΛΟΥ-ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΕΛ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΠΙΕΡΙΑΣ (23901)



7
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

700635
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
Γ΄ΑΘΗΝΑΣ (26103)
227105
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΗ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
2ο  ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26301)



8
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

185077
ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
63ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)
211080
ΤΖΙΝΙΕΡΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (22801)




9
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

186175
ΣΥΚΙΩΤΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΑ
Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)
220832
ΧΑΡΒΑΤΗ
ΙΩΑΝΝΑ
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
15ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Γ΄ΑΘΗΝΑΣ (26301)


10
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟΥ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

189234
ΔΡΑΓΑΤΣΙΚΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΓΕΛ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΠΙΕΡΙΑΣ (23901)
225671
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ
ΑΡΙΣΤΕΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
1ο  ΓΕΛ ΘΗΒΑΣ
ΒΟΙΩΤΙΑΣ (20701)


11
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

189222
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Β΄ΑΘΗΝΑΣ (26102)
212177
ΜΑΛΑΜΟΥ
ΜΥΡΤΩ-ΜΑΡΙΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Α΄ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26201)


12
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
210029
ΒΕΡΩΝΗ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ04.02
ΧΗΜΙΚΟΣ
1ο ΕΠΑΛ ΡΑΦΗΝΑΣ
Α΄ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26201)
218682
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ04.02
ΧΗΜΙΚΟΣ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)


13
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

216838
ΓΑΡΔΙΚΙΩΤΗΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΕ12.04
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
1ο ΕΠΑΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ (22401)
208375
ΣΥΝΕΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΠΕ12.04
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
ΕΠΑΛ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΙΤΟΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (20101)


14
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

224355
ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΔΗ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
ΛΑΡΙΣΑΣ (23101)
214045
ΖΑΒΑΡΑ
ΚΑΣΣΙΑΝΗ
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΛΛΑΣ
ΠΕΛΛΑΣ (23801)


15
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

182946
ΒΟΜΠΙΡΗ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΠΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΗΜΑΘΙΑΣ (21601)
196682
ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΦΩΚΑΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (24901)


16
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

221740
ΓΙΩΒΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΙΛΙΩΝ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26301)
217324
ΖΑΜΠΕΛΗ
ΙΩΑΝΝΑ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΜΩΛΟΥ
Α΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22901)


17
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

226258
ΑΠΕΙΡΑΝΘΙΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΕΛ ΝΑΞΟΥ
Γ΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22903)
211781
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Α΄ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26201)



18
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

401261
ΓΚΟΛΙΟΜΥΤΗ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26301)
212181
ΜΑΛΙΩΤΗ
ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΓΕΛ ΠΑΡΟΥ
Δ΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22904)


19
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

212572
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ
Β΄ΑΘΗΝΑΣ (26102)
700844
ΚΟΝΤΟΚΩΣΤΑΣ
ΔΗΜΗΤΙΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΞΟΥ
Γ΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22903)


20
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

200305
ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΠΕ20
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
4ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Α΄ΠΕΙΡΑΙΑ (26401)
187782
ΤΖΟΥΡΑ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
3ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΥΡΟΥ
Δ΄ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22904)


21
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

206290
ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΕ16.01
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & Λ.Τ. ΣΙΦΝΟΥ
Α΄ΚΥΚΛΑΔΩΝ (22901)
204626
ΨΑΡΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΕ16.01
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26301)




22
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

222863
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ
ΧΑΝΙΩΝ (25001)
700550
ΜΑΡΑΚΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
1ο ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ (24101)



23
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

201429
ΖΙΟΚΑΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΒΑΣ
ΒΟΙΩΤΙΑΣ (20701)
703529
ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ (21501)



24
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

181627
ΚΟΥΤΗ
ΒΑΡΒΑΡΑ
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ (21801)
166688
ΚΩΣΤΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (22001)




25
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

213809
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΟΥ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
ΞΑΝΘΗΣ (23701)
203402
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΠΕ06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΛ ΣΟΡΩΝΗΣ
Α΄ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (21001)



26
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔ.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

199312
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ
ΟΛΓΑ
ΠΕ15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)
225889
ΤΖΙΟΥΒΑΡΑ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΙΚΡΑΣ
Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (21901)



27
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
192984
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
7ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ
Α΄ΑΘΗΝΑΣ (26101)
222581
ΣΕΦΕΡΛΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
1ο ΓΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ
Α΄ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26201)




28
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
213062
ΒΡΥΩΝΗΣ
ΗΛΙΑΣ
ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΣ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (26301)
703491
ΥΦΑΝΤΗ
ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΙΣΣΑΣ
ΠΕΛΛΑΣ (23801)


29
A.M.
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
192949
ΖΕΡΒΑ
ΜΕΡΟΠΗ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
1ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΛΕΥΚΑΔΑΣ (23401)
182576
ΧΑΛΚΗ
ΑΥΓΗ
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ (24001)