Δημιούργησα αυτό το blog προκειμένου να παρουσιάζω απόψεις και άρθρα , βασικά για τα εκπαιδευτικά θέματα αλλά και όσα άλλα μας απασχολούν. Μια γνώμη, ένα σχόλιο για αυτά που συμβαίνουν. Επίσης θα βρείτε κείμενα άλλων τα οποία με εκφράζουν. Στο blog αυτό θα μπορείτε να βρείτε επίσης πολιτιστικές αναφορές πάνω σε θέματα που μας συγκινούν. Πολιτισμός και εκπαίδευση πάνε μαζί. Περιμένω τα σχόλια σας. Ν.Κ.

Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2017

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 2017 ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ, ΠΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΥΣ, ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΡΙΟ!
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ



Αυτά τα Χριστούγεννα ας αναστήσουν το χαμόγελο στα χείλη των ανθρώπων, ας ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές τους και ας χαρίσουν σ΄ αυτούς που αγωνίζονται τη ζωή που τους αξίζει!

Καλές γιορτές σε όλες και όλους!

Νεκτάριος Κορδής
Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2016

Β΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ



ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ   ΕΝΩΣΗ  ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Π.Ε.Σ.ΕΚ)
ΓΡΑΦΕΙΑ:  ΚΟΡΝΑΡΟΥ 2 ΚΑΙ  ΕΡΜΟΥ(ΟΛΜΕ).    ΤΚ: 10563 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210-3330073, 210-3236544, 210-3221255
Blog:     syntaxekpedeftikoi.blogspot.gr

                                                                                Αθήνα   19.5.  2016
Η συνταξιοδότηση  των εκπαιδευτικών    με ανήλικα    παιδιά  με το   νέο ασφαλιστικό

1.     Σύμφωνα με τον προηγούμενο ασφαλιστικό νόμο  μία μητέρα με ανήλικο παιδί μπορούσε να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 50 ετών, αν είχε θεμελιώσει  δικαίωμα σύνταξης  μέχρι 31.12.2010(  δηλ. 25 χρόνια  ασφαλιστικής κάλυψης), με δικαίωμα  εξαγοράς πλασματικών   χρόνων  μόνο για τα παιδιά  για  χρονικό διάστημα μέχρι  τη συμπλήρωση  των 25 χρόνων.  Το δικαίωμα αυτό δεν μπορούσε  και δεν  μπορεί να ασκηθεί   και από τον πατέρα. Η διάκριση  αυτή,  αν  και   καταστρατηγεί την ισότητα των δύο φύλων, είχε  περάσει  από τη Βουλή.  
2.    Όσοι θεμελίωναν (και οι δύο γονείς)  δικαίωμα σύνταξης το 2011  (  δηλ. 25 χρόνια  ασφαλιστικής κάλυψης),   μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 52 ετών, ενώ όσοι θεμελίωναν το 2012 (  δηλ. 25 χρόνια  ασφαλιστικής κάλυψης), μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 55 ετών. Η θεμελίωση του δικαιώματος σύνταξης μπορούσε να γίνει και για τις δύο περιπτώσεις της παρ.2 με εξαγορά θητείας(  σπουδών, παιδιών και στρατιωτικής θητείας). Η εξαγορά απαιτούσε  15ετή πραγματική δημόσια υπηρεσία για αναγνώριση πλασματικού χρόνου παιδιών και 12ετή συνολική συντάξιμη υπηρεσία για αναγνώριση χρόνου σπουδών. Ο μέγιστος  χρόνος εξαγοράς   είναι: 
a)    4 έτη για όσους θεμελιώνουν το 2011
b)   5 έτη για όσους θεμελιώνουν το 2012
c)    6 έτη για όσους θεμελιώνουν το 2013
d)   7 έτη για όσους θεμελιώνουν το 2014
Σημείωση:  Στο μέγιστο  χρόνο εξαγοράς συμπεριλαμβάνονται  σπουδές και στρατιωτική θητεία, όχι όμως τα παιδιά.  Ο χρόνος  εξαγοράς  για παιδιά προστίθεται επί  πλέον   στο  «μέγιστο  χρόνο εξαγοράς».     « O χρόνος αυτός ανέρχεται σε ένα (1) έτος για το πρώτο παιδί, σε δύο (2) επιπλέον έτη για το δεύτερο παιδί και σε δύο (2) έτη  επιπλέον    για το τρίτο παιδί. Από το τέταρτο παιδί και πάνω δεν αναγνωρίζεται   πλασµατικός  χρόνος».
3.  Η αίτηση για εξαγορά πλασματικού χρόνου μπορεί να υποβληθεί  ταυτόχρονα με την αίτηση συνταξιοδότησης προς το ΓΛΚ  και δε χρειάζεται να γίνει νωρίτερα. Το ΓΛΚ με την υπ’ αρ. 13725/0092/26.11.2011 εγκύκλιό του αναφέρει:  « Η αίτηση από το γονέα, μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε ακόμα και κατά τη συνταξιοδότηση, αφού από καμιά διάταξη του νόμου δεν προβλέπεται η υποβολή της  σχετικής αίτησης  εντός συγκεκριμένης προθεσμίας».

4.    Με το νέους  ασφαλιστικούς  νόμους (4336 14.8.2015 και 4337/ 17.10.2015)   το δικαίωμα συνταξιοδότησης  διατηρείται μόνο για όσους  θεμελιώνουν την ηλικία συνταξιοδότησης με βάση τις πιο πάνω παραγράφους 1 και 2 μέχρι  18.8 2015. Μετά «γαία πυρί μειχθήτω». Τα  όρια αυξάνονται  σημαντικά με βάση τον πίνακα 2 της εγκυκλίου του ΥΠΟΙ, αρ. πρ. 124069/10 ΝΟΕ. 2015.  Παράδειγμα  α:  Εκπαιδευτικός γυναίκα με ανήλικο παιδί το 2010 και με 25 χρόνια ασφάλισης μέχρι 2010, που μπορούσε να  συνταξιοδοτηθεί  σε ηλικία 50 ετών, αν συμπληρώνει την ηλικία  των 50 ετών την  20η  ΟΚΤ. 2015, μπορεί να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 55 ετών( +5 χρόνια). Παράδειγμα β:Εκπαιδευτικός γονέας με ανήλικο παιδί  το 2011, με 25 χρόνια ασφαλιστικής κάλυψης μέχρι  31.12.2011 που έπρεπε να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 52 ετών, αν συμπληρώνει την ηλικία των 52 ετών το 2016, θα συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία  56 και 9 μηνών(  +4 έτη και 9 μήνες).   Γ. Εκπαιδευτικός  γονέας  με ανήλικο  παιδί Μέχρι  31.12. 2011 έχει  συντάξιμα  22 χρόνια  και 21 ημέρες. Μπορούσε   να αναγνωρίσει  τα χρόνια  σπουδών  2(;) +  3 χρόνια για τα παιδιά και έτσι θα   θεμελίωνε    δικαίωμα σύνταξης  το 2011  και   με ηλικία  στα 52 με βάση την παλιά νομοθεσία. Επειδή  18.8.2015  δεν έχει συμπληρώσει τα 52,  αλλά 31.12. 2016  ,  προστίθεται  με βάση τον πίνακα 2       έξι(6)  χρόνια  και 9 μήνες.  Αλλά  επειδή θα είναι  56 ετών και  9 μηνών μετά  την 1.1.2022  , υπάγεται  στη διάταξη  με 40 χρόνια υπηρεσίας και ηλικία 62 ετών .  Δηλ.  θα περιμένει  να  φύγει όταν   συμπληρώσει  την ηλικία των 62  ετών.

5.    Ο πίνακας 2 ισχύει μέχρι 31.12.2021.  Είναι ευνόητο ότι μετά  την 1.1.2022  δεν ισχύουν οι μεταβατικές διατάξεις του πίνακα 2 και όλοι  συνταξιοδοτούνται  σε ηλικία 67 ετών ή με τη συμπλήρωση 40 ετών ασφάλισης και του 62ου έτους της ηλικίας, ( αλλά  η τελευταία διάταξη  δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων της πρωτοβάθμιας  εκπαίδευσης, που μπορεί να έχουν διοριστεί μέχρι το  22ο έτος της ηλικίας τους). 

6.    Με  σημερινή  απόφαση  του Ελεγκτικού  συνεδρίου  που  δημοσιεύτηκε  στα ΜΜΕ, έγινε δεκτή  προσφυγή  πατέρα – γονέα  με ανήλικο  παιδί που είχε  25ετία το 2010  και δεν μπορούσε να κάνει  χρήση των διατάξεων  που αφορούσαν τη συνταξιοδότηση  με ανήλικο   παιδί  Η  διοίκηση (  δηλ.  η Κυβέρνηση)    με  βάση  το  Σύνταγμα είναι  υποχρεωμένη   να δεχθεί και να  εφαρμόσει   την  απόφαση.    Ίδωμεν 


                                              Για το  Δ.Σ  της  Π.Ε.Σ.ΕΚ

      Ο πρόεδρος                         Η  Γ. Γραμματέας 

     Τάσος  Σταυρόπουλος           Ροζίτα    Σουραή                                                                                   
 

                    


Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
(ΣΥΝ.Ε.Κ)
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Συναδέλφισσες,συνάδελφοι,

   Σαν Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις - ΣΥΝΕΚ, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την ψήφο τους στις  εκλογές της 13ης Δεκέμβρη, αλλά και όσους συνεργαστήκαμε μαζί, την προηγουμένη χρονιά, σε διάφορες πρωτοβουλίες, πολιτιστικές, κοινωνικές, κινηματικές. Η περαιτέρω ενίσχυση της παράταξής μας με ποσοστό 44,7%  και οι 3 έδρες στο νέο Δ.Σ.  παρά τις επιθέσεις και τις συκοφαντίες που δεχθήκαμε από άλλες παρατάξεις αλλά και τις αποχωρήσεις στελεχών μας, είναι ταυτόχρονα για εμάς ισχυρό μήνυμα και εντολή για τη συνέχιση του αγώνα για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και του δημόσιου σχολείου, με βάση τις διακηρυγμένες θέσεις της παράταξης και του κλάδου.
   Το επόμενο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ χρειάζεται να δώσει σημαντικές μάχες, για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που βρίσκεται σε εξέλιξη η εφαρμογή  πτυχών του 3ου μνημονίου, απαιτείται η μέγιστη συσπείρωση και ενεργοποίηση των εκπαιδευτικών για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων και του δημόσιου σχολείου.
   Η συμμετοχή στις εκλογές  είναι μόνο ένα μικρό βήμα. Η κατάσταση της απογοήτευσης και της αμηχανίας ενός μεγάλου τμήματος του κλάδου μπορεί και πρέπει γρήγορα να μετατραπεί σε ενεργή συμμετοχή στους αγώνες που είναι απαραίτητο να οργανωθούν το επόμενο διάστημα και να είναι μαζικοί. Είναι σαφές ωστόσο, ότι δεν αρκεί η πρόθεση από την πλευρά των συναδέλφων να ψηφίσουν τα 7 μέλη του Δ.Σ. με λογικές ανάθεσης: «εμείς σας ψηφίζουμε, καθήκον σας να αγωνίζεστε». Θεωρούμε ότι συνδικαλισμός δεν είναι η κατάληψη μιας θέσης στο Δ.Σ. για να αποφασίζουμε, να ομιλούμε και να λειτουργούμε «αντ΄ αυτών». Θέλουμε και προσπαθούμε πάντα να είμαστε «συν αυτοίς». Οι περιστάσεις απαιτούν δράση συλλογική από ΟΛΟΥΣ. Για να συμβεί αυτό πρέπει να μάθουμε να ακούμε και για να ακούσουμε πρέπει να είμαστε εκεί, παρόντες «ψυχή τε και σώματι», στους συλλόγους, στις συνελεύσεις, στους δρόμους. Να συμμετέχουμε στη συνδιαμόρφωση απόψεων, προτάσεων και στάσεων, ανοιχτοί προς κάθε τι ριζοσπαστικό και έτοιμοι να αναθεωρήσουμε πολλά στερεότυπα. Σαν πρώτο βήμα σας καλούμε να αναδείξετε και να ενεργοποιήσετε τον θεσμό του συνδικαλιστικού αντιπροσώπου του σχολείου σας. Σε βασικά θέματα, πριν από τα ΔΣ ή τις ΓΣ των ΕΛΜΕ, επιδιώκουμε συνεδριάσεις συλλόγων για επεξεργασία εισηγήσεων και διαμόρφωση προτάσεων. Αξιοποίηση του Διαδικτύου για συλλογή προτάσεων και σκέψεων από τους συλλόγους των εκπαιδευτικών, υλικό που θα εμπλουτίζει τη συζήτηση στα ΔΣ ή στις ΓΣ.

Αιγάλεω 15/12/2016

Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές! Χρόνια Πολλά με υγεία και δύναμη για τους ενωτικούς μαζικούς αγώνες,  για τη ζωή που μας αξίζει, για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας! 

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
(ΣΥΝ.Ε.Κ)
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016

ΑΔΕΔΥ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καταδικάζει την απόπειρα νοθείας κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας του 36ου συνεδρίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Το μεσημέρι της Παρασκευής (2/12/2016), κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας για την εκλογή νέου Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., επιχειρήθηκε νοθεία με άθλιο τρόπο, η οποία αποτράπηκε μετά από άμεση παρέμβαση μελών της εφορευτικής επιτροπής.
Συγκεκριμένα, εκλεγμένος αντιπρόσωπος από την Ομοσπονδία των Τελωνειακών με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, ενώ είχε ψηφίσει και το όνομά του είχε διαγραφεί από τις εκλογικές λίστες, επιχείρησε να ψηφίσει ξανά για λογαριασμό του Β. Σπανάκη, Οργανωτικού Γραμματέα της Ν.Δ. και αντιπροσώπου της ΔΑΚΕ από την Ομοσπονδία των Εφοριακών, που δεν είχε ψηφίσει μέχρι εκείνη την ώρα. Ο συγκεκριμένος προσήλθε ξανά με διαφορετική ταυτότητα (διαβατήριο) και άλλη κάρτα αντιπροσώπου, επιχειρώντας να διπλοψηφίσει με πλαστοπροσωπία.
Η απαράδεκτη αυτή ενέργεια από συνδικαλιστικό στέλεχος της ΔΑΚΕ και αντιπρόσωπο του συνεδρίου δεν πέρασε. Ο συγκεκριμένος κρατήθηκε και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα.
Η απόπειρα αυτή είναι ανεπίτρεπτη για συνδικαλιστικά στελέχη. Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται η ανάγκη το συνδικαλιστικό κίνημα να απαλλαγεί από φαινόμενα σήψης και εκφυλισμού.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΔΣ Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΨΗΦΟΙ
2015
ΠΟΣΟΣΤΟ 2015
ΕΔΡΕΣ
2015
ΨΗΦΟΙ
2016
ΠΟΣΟΣΤΟ 2016
ΕΔΡΕΣ
2016
ΨΗΦΙΣΑΝ
396


372


ΑΚΥΡΑ
4


5


ΛΕΥΚΑ
20


9


ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)
161
43,3%
3
160
44,7%
3
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
117
31,5%
2
91
25,4%
2
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ - ΠΑΜΕ
48
12,9%
1
46
12,8%
1
ΔΑΚΕ
25
6,7%
1
37
10,3%
1
ΚΙΝΗΣΗ “ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ”
21
5,6%

24
6,7%



Από το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

ΣΥΝΕΚ - ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ) Δυτικής Αθήνας σας προσκαλούν στην εκδήλωση για το νέο ασφαλιστικό- συνταξιοδοτικό την Παρασκευή 16 Δεκέμβρη στις 5:30 μ.μ. με ομιλητή τον εργατολόγο Διονύση Τεμπονέρα στο Δημαρχείο Αιγάλεω. 
ΣΥΝΕΚ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Ενημερωτικό Σημείωμα προς τους συναδέλφους για την αλλαγή στην εξαγορά για την αναγνώριση πλασματικών χρόνω

Ενημερωτικό Σημείωμα προς τους συναδέλφους για την
αλλαγή στην εξαγορά για την αναγνώριση πλασματικών χρόνων
του Μιχάλη Π. Φιλιππίδη
Νομικού Συμβούλου της ΟΛΜΕ

Η αίτηση αναγνώρισης πλασματικών χρόνων δύναται να γίνει οποτεδήποτε και κατά την συνταξιοδότηση, όταν και εξετάζεται ο χρόνος και εκδίδεται η πράξη εξαγοράς στο ύψος των κρατήσεων κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης. 

Η ερμηνευτική εγκύκλιος από το ΓΛΚ εκκρεμεί σχετικά με τα ισχύοντα από 01-01-2017 για την αναγνώριση και εξαγορά του χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας και πλασματικών και σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4387/2016, όπως θα ισχύσουν συνάγεται από την παρ. γ, του άρθρου 34 και από το άρθρο 38 του νόμου, ότι για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η οποία αναγνώριση θα γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου πλασματικού χρόνου ασφάλισης καταβολή της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται με βάση τις αποδοχές του ασφαλισμένου κατά τον τελευταίο μήνα πλήρους απασχόλησης πριν από την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, σύμφωνα με τις ειδικότερες προβλέψεις του άρθρου 38 και εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης προσαυξανόμενων κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.

Το συνολικό ποσοστό της εισφοράς
Το συνολικό ποσοστό εισφοράς κύριας σύνταξης ασφαλισμένου μισθωτού και εργοδότη ορίζεται σε 20% επί των πάσης φύσεως αποδοχών των εργαζομένων και κατανέμεται κατά 6,67% σε βάρος των ασφαλισμένων και κατά 13,33% σε βάρος των εργοδοτών, συμπεριλαμβανομένου από 01-01-2017 και του Δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου. 
Η δυνατότητα με 6,67% μέχρι το τέλος του χρόνου που μπορεί να αναγνωριστεί, εφόσον θεμελιώνεται δικαίωμα μετά το 2014 είναι μέχρι 7 έτη και για το 2011,2012, 2013 τα έτη είναι 4,5 και 6 αντίστοιχα. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι και οι μήνες που αναγνωρίζονται.

Αναγνώριση Σπουδών
Η αναγνώριση σπουδών γίνεται με 6,67% επί του συντάξιμου μισθού βασικός (31-10-2011)+140,80(+ Επιδ. Θέσης) x μήνες αναγνώρισης και με το πιστοποιητικό από το οποίο να προκύπτουν τα απαιτούμενα έτη φοίτησης για τη λήψη του βασικού πτυχίου αλλά και το ακριβές χρονικό διάστημα φοίτησης και ο χρόνος σπουδών ίσος με τα επίσημα ακέραια έτη σπουδών της οικείας σχολής, ανώτερης ή ανώτατης, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, όπως προβλέπονται κατά το χρόνο της αποφοίτησης και ενός μόνο πτυχίου και σε μέσες επαγγελματικές σχολές, δημόσιες ή ιδιωτικές αναγνωρισμένες από το κράτος, μετά τη συμπλήρωση του 17ου έτους της ηλικίας. Η τυχόν ασφάλιση κατά τον ανωτέρω χρόνο φοίτησης σε άλλο ομοειδή φορέα ασφάλισης δεν αναγνωρίζονται για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Προϋπόθεση η συμπλήρωση των 12 ετών υπηρεσίας, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στη δημόσια υπηρεσία. Επομένως στην υπηρεσία αυτή συνυπολογίζεται, προκειμένου για τους άνδρες και ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας σε αντίθεση με τον πλασματικό χρόνο των τέκνων, για την αναγνώριση του οποίου, απαραίτητη προϋπόθεση  είναι η συμπλήρωση των 15 ετών πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας.

Η αναγνώριση χρόνου σπουδών και τέκνων
Για την αναγνώριση χρόνου τέκνων και σπουδών, ο αναφερόμενος χρονικός περιορισμός που έχει τεθεί για την άσκηση του σχετικού δικαιώματος της συμπλήρωσης των 15 και 12 ετών αντίστοιχα πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας και ασφάλισης δεν συνδέεται με το χρόνο θεμελίωσης του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, καθώς δεν συνάγεται περιοριστικά εκ των διατάξεων του νόμου. Συνεπώς δύναται να αναγνωριστεί χρόνος τέκνων και σπουδών προτού συμπληρωθεί η ανωτέρω περιοριστικά αναφερόμενη υπηρεσία των 15 και 12 ετών αντίστοιχα και κατά το χρόνο που θα ασκηθεί το δικαίωμα και από το γεγονός ότι ο αναγνωρισμένος χρόνος των τέκνων και των σπουδών στο τέλος θα συνυπολογίζονται στο χρόνο θεμελίωσης του δικαιώματος συνάγεται ότι οι ανωτέρω αναφερόμενοι χρόνοι συνυπολογίζονται ως χρόνοι για την θεμελίωση του δικαιώματος και με τους υπόλοιπους, οι οποίοι στο σύνολο καθιστούν τον χρόνο θεμελίωσης σε προγενέστερο έτος, καθώς λαμβάνονται υπόψη για τη θεμελίωση του, με αποτέλεσμα την προγενέστερη συμπλήρωση των περιοριστικών διατάξεων που συντρέχουν για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος των 15 και 12 ετών για την αναγνώριση του χρόνου τέκνων και σπουδών αντίστοιχα.


Παράδειγμα:
λ.χ. Υπάλληλος παλαιά ασφαλισμένη, μητέρα δύο παιδιών, έχει 3600 ημέρες ασφάλισης (έτη 12-00-00 στο ΙΚΑ την περίοδο 1-1-1986 έως 31-8-2000 και διορίστηκε στο Δημόσιο στις 5-9-2000. Μετά την συμπλήρωση 15 ετών πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας, ήτοι μετά την 4-9-2015, άσκησε το δικαίωμα αναγνώρισης χρόνου παιδιών (έτη 01-08-04). Επειδή ο χρόνος που αναγνωρίστηκε λαμβάνεται υπόψη και για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, συνυπολογιζόμενος και με την υπόλοιπη υπηρεσία/ασφάλιση δύναται και θεμελιώνει συνταξιοδοτικό δικαίωμα των 25 ετών συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης στις 31-12-2010 με τις  προϋποθέσεις συνταξιοδότησης και το ηλικιακό όριο για την καταβολή της σύνταξης.

Με αναγνωριστική πράξη, η οποία εκδίδεται από την κατά περίπτωση αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Συντάξεων, μετά την εκτέλεσή της κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο και στην Υπηρεσία του υπαλλήλου, εφόσον πρόκειται για εν ενεργεία υπάλληλο. Στην εν λόγω αναγνωριστική πράξη αναφέρεται ο αναγνωριζόμενος χρόνος και η συμπληρωματική εισφορά εξαγοράς που βαρύνει τον υπάλληλο ή τον συνταξιούχο. 

Αναγνώριση Στρατού
Η αναγνώριση του Στρατού γίνεται με 6,67% επί του συντάξιμου μισθού βασικός (31-10-2011)+140,80(+Επιδ. Θέσης) x μήνες αναγνώρισης.
Η εξαγορά των μηνών αναγνώρισης εξοφλείται είτε εφάπαξ, εντός ευλόγου χρόνου από την κοινοποίηση της αναγνωριστικής πράξης οπότε παρέχεται έκπτωση 10% ή με δόσεις ίσες με τους μήνες αναγνώρισης από τη σύνταξη.

Αναγνώριση τέκνων
Το σχετικό δικαίωμα με την εξαγορά χρόνου για την αναγνώριση πλασματικών τέκνων και σπουδών προϋποθέτει να θεμελιώνεται συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 01-01-2011 και έπειτα.
Τα έτη αναγνώρισης τέκνων, ήτοι 1 έτος για το πρώτο παιδί, 2 έτη για το δεύτερο παιδί και 2 έτη για το τρίτο παιδί, χρόνος ο οποίος λαμβάνεται υπόψη τόσο για τη θεμελίωση του δικαιώματος όσο και για την προσαύξηση της σύνταξης. Για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα με συνυπολογισμό και του αναγνωριζόμενου χρόνου 31-12-2010, ο χρόνος που τελικά θα αναγνωρισθεί θα ταυτίζεται με το χρόνο που υπολείπεται και απαιτείται για την θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος για τη συμπλήρωση 25ετούς πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ή χρόνου ασφάλισης, μέχρι 31-12-2010. Η αναγνώριση του χρόνου αφορά εκάτερους εκ των γονέων, ο δε χρόνος αναγνωρίζεται σε ένα μόνο φορέα κατ’ επιλογή.

Τα ανωτέρω αναγνωρισμένα με εξαγορά έτη συμπληρώνουν τα έτη ασφάλισης που απαιτούνται για τη θεμελίωση και την συμπλήρωση για την πλήρη ή μειωμένη σύνταξη λόγω γήρατος και για τις περιπτώσεις με ανήλικα τέκνα και με τρία τουλάχιστον τέκνα.


Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου  4 παρ. 10Α του ν. 4151/2013 ορίζεται ότι εφόσον υπάλληλος που αποχωρεί από την υπηρεσία προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί και λόγω πλάνης περί τα πράγματα δεν πληροί τους όρους και προϋποθέσεις για την άμεση καταβολή της σύνταξής του, δύναται να επανέλθει στην Υπηρεσία μετά από αίτηση, η οποία υποβάλλεται στο φορέα από τον οποίο αποχώρησε εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών μηνών, από την ημερομηνία που φέρει το έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων, το οποίο και τον πληροφορεί σχετικά. Σε εφαρμογή των εν λόγω διατάξεων «πλάνη περί τα πράγματα» θα πρέπει να νοείται ότι δεν είναι δυνατή η άμεση καταβολή της πλήρους σύνταξης, χωρίς να χρειάζεται να αναγνωριστούν με εξαγορά χρόνου τέκνων ή σπουδών.Η ερμηνευτική αυτή προσέγγιση του ΓΛΚ ενισχύεται από το γεγονός, ότι η συνταξιοδοτική νομοθεσία, όταν αναφέρεται σε καταβολή σύνταξης νοείται πάντα η καταβολή της πλήρους και όχι της μειωμένης σύνταξης, καθώς η βούληση του νομοθέτη δεν θα ήταν να επιβαρύνεται οικονομικά ο υπάλληλος, με την αναγκαστική λήψη μειωμένης σύνταξης ή την αναγκαστική αναγνώριση και εξαγορά πλασματικών χρόνων τέκνων και σπουδών, προκειμένου να καταστεί δυνατή η άμεση πληρωμή της σύνταξης και συνεπώς θα έπρεπε να έχει εκφραστεί ρητά και με ανάλογη διατύπωση της σχετικής διάταξης, όπως το έπραξε στην περίπτωση συνταξιοδότησης «με εθελουσία» των υπαλλήλων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, οι οποίοι προκειμένου να τους χορηγηθούν πλασματικά χρόνια και να καταστεί δυνατή η άμεση καταβολή της σύνταξής τους υποχρεώθηκαν να προβούν στην αναγνώριση χρόνου τέκνων/ σπουδών (βλ. σχετικών εγκυκλίων του ΓΛΚ των ν.4336/2015, 4337/2015, 4342/2015, 3863/2010, 3865/2010, 4151/2013).

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2016

ΣΥΝΕΚ Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Β΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΛΟΙ   ΤΗΝ 6η ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΗ Γ.Σ.
ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
Για ΕΛΜΕ  διεκδικητική, ενωτική, αγωνιστική
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Ένα χρόνο μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου, η κοινωνία και οι εργαζόμενοι βιώνουν, για 6η χρονιά, τη συνέχιση νεοφιλελεύθερων πολιτικών λιτότητας με μειωμένες και προβληματικές τις κοινωνικές αντιστάσεις, ενώ βρίσκονται στα όρια της οικονομικής αντοχής, με κυρίαρχο την απογοήτευση, την αναμονή και την ατομικότητα.
Αντικειμενικά έρχεται στο προσκήνιο, επιτακτικά, η αναζήτηση των δρόμων της αντίστασης. Η ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος, οι καλά οργανωμένοι μαζικοί ενωτικοί αγώνες, και οι στοχευμένες κινηματικές δράσεις, είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθούν μικρές και μεγάλες νίκες που θα αναζωογονήσουν το κίνημα και την ελπίδα, πείθοντας τους εργαζόμενους ότι αυτές οι πολιτικές μπορούν να ανατραπούν και θα ανατραπούν με τη μαζική συμμετοχή, τη λαϊκή επαγρύπνηση και τους μεγάλους αγώνες.
Στο χώρο της Παιδείας η κυβέρνηση προσπαθεί να συνδυάσει με έναν αποσπασματικό τρόπο μεταρρυθμίσεις και αλλαγές που έχει ανάγκη το σημερινό σχολείο, με τις μνημονιακές απαιτήσεις των περικοπών, την υποχρηματοδότηση της παιδείας και τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, τα τελευταία μέτρα του Υπουργείου, είχαν σαν βασικό στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού.
Οι μηδενικοί διορισμοί μονίμων και η μείωση του αριθμού των αναπληρωτών, επέβαλαν τις παρεμβάσεις του Υπουργείου (κατάργηση 3ώρου υπευθύνων εργαστηρίων Φυσικής – Πληροφορικής, μείωση των ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ, διεύρυνση αναθέσεων, μείωση των ωρών μαθημάτων στο Γυμνάσιο).
Η κατάσταση αυτή επιδεινώνει αντικειμενικά τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών (μείωση προσλήψεων αναπληρωτών, μεγαλύτερη κινητικότητα – περισσότεροι σε περισσότερα σχολεία – δραματική μείωση αριθμού μεταθέσεων). Θετικό γεγονός αποτελεί ωστόσο η ικανοποίηση σε ποσοστό 76% των αιτήσεων απόσπασης αποτέλεσμα της πίεσης των οργάνων του συνδικαλιστικού κινήματος (ΟΛΜΕ- αιρετοί), πίεση που συνεχίστηκε και για την πραγματοποίηση δεύτερου κύκλου αποσπάσεων, με περιορισμένη επιτυχία.
Παράλληλα τα δύο τελευταία χρόνια υπήρξαν και αλλαγές με θετικά στοιχεία, όπως η επαναπρόσληψη των 2500 διαθέσιμων εκπαιδευτικών, η επαναφορά των  καταργημένων Τομέων και ειδικοτήτων της ΤΕΕ, η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης και της πράξης νομοθετικού περιεχομένου για μαθητικές κινητοποιήσεις,  το πάγωμα της αξιολόγησης,  η εκλογή Δ/των από το Σύλλογο, η κατάργηση της αυτοδίκαιης αργίας,  η κατάργηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων και μετατάξεων, επαναφορά των  αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια,  η αναγνώριση της προϋπηρεσίας αναπληρωτών μετά το 2010, η κατάργηση της διαγραφής τους από τους πίνακες για δύο χρόνια σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας   και  η επέκταση των αδειών τους,  επαναφορά εποπτείας των ιδιωτικών σχολείων από το υπουργείο εργασίας στο υπουργείο Παιδείας και  ο έλεγχος σε αυθαιρεσίες σχολαρχών –φροντιστηριούχων,   η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων με αλλαγές στο εξεταστικό,   οι αλλαγές στη δομή των ΕΠΑΛ (Τομείς στη Β τάξη, Ειδικότητες στη Γ τάξη) σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου και  η πρόσβαση αποφοίτων τους σε ΤΕΙ και ΑΕΙ,  η μείωση της  ύλης και ο  περιορισμός των  εξετάσεων στα Γυμνάσια, η λειτουργία αντισταθμιστικών μέτρων στήριξης των μαθητών (ενισχυτική), η πιστοποίηση γλωσσομάθειας και Η/Υ από το δημόσιο σχολείο, η ενίσχυση μαθημάτων Τέχνης, το ανοικτό σχολείο, η ίδρυση 600 ΣΜΕΑΕ και τμημάτων ένταξης,  οι τάξεις υποδοχής για προσφυγόπουλα.
Πολλές από τις αλλαγές αυτές ωστόσο, έγιναν χωρίς ουσιαστικό διάλογο και έρευνα, έχουν αποσπασματικό χαρακτήρα και προϋποθέτουν άλλο επίπεδο προετοιμασίας και την αναγκαιότητα ουσιαστικής επιμόρφωσης των καθηγητών. Ταυτόχρονα οι εργασιακές σχέσεις ενός σημαντικού τμήματος του κλάδου - μετακίνηση σε πολλά σχολεία – αυξημένο ωράριο – πολυπληθή τμήματα  δημιουργούν σοβαρά εμπόδια στην εφαρμογή τους.
Σ’ αυτές τις καταστάσεις είναι φανερό ότι το μόνο αντίβαρο μπορεί και πρέπει να είναι η ανάπτυξη τέτοιων αγώνων, που μέσα από το συντονισμό και τη σύγκλιση όλων των δυνάμεων σε πανεργατικό και σε πανεκπαιδευτικό μέτωπο, θα αποτρέψουν την εφαρμογή μνημονιακών πολιτικών και θα δημιουργήσουν ρωγμές, ανοίγοντας τους δρόμους της συνολικής ανατροπής.
Βασική προϋπόθεση είναι να καταπολεμηθούν χρόνιες παθογένειες του συνδικαλιστικού κινήματος, που κρατούν τους εργαζόμενους μακριά από τα σωματεία. Σε αυτή την κατεύθυνση χρειάζεται να κινητοποιηθεί η ΕΛΜΕ, έτσι ώστε μαζί με τους αιρετούς να συσπειρώσουν τους συναδέλφους πάνω στα πραγματικά τους προβλήματα.
Για την ενίσχυση τέτοιων δράσεων και για τη μεγαλύτερη δραστηριοποίηση των συναδέλφων στη ζωή του σωματείου είναι απαραίτητο και εν όψει της νέας συνδικαλιστικής χρονιάς να επιμείνουμε σε άμεσα μέτρα, όπως:
-     Περιοδείες μελών ΔΣ ΕΛΜΕ – ενίσχυση της ζωντανής επαφής με τα σχολεία.
-     Ανάδειξη και ενεργοποίηση του θεσμού του αντιπροσώπου του σχολείου. Σε βασικά θέματα, πριν από τα ΔΣ ή τις ΓΣ των ΕΛΜΕ, επιδιώκουμε συνεδριάσεις συλλόγων για επεξεργασία των εισηγήσεων και διαμόρφωση προτάσεων. Αξιοποίηση του Διαδικτύου για συλλογή προτάσεων και σκέψεων από τους συλλόγους των καθηγητών, υλικό που θα εμπλουτίζει τη συζήτηση στα ΔΣ ή στις ΓΣ.
-     Μεγαλύτερο βάρος στα καθημερινά προβλήματα των συναδέλφων (μετακινήσεις, διαθέσεις, συγκρότηση τμημάτων, κρούσματα εργασιακού εκφοβισμού, κλπ) και στην προσπάθεια επίλυσής τους μέσα από παρεμβάσεις των ΕΛΜΕ και αγωνιστικές κινητοποιήσεις στις Διευθύνσεις.
-     Παρότρυνση της ουσιαστικής συμμετοχής και παρέμβασης του κάθε συναδέλφου στη δημόσια ζωή του σωματείου (συνέλευση, ημερίδες, εκδηλώσεις, κλπ) Δημιουργία προϋποθέσεων για να φτιαχτεί ένα πλαίσιο ώστε οι άγονες μικροπαραταξιακές αντιπαραθέσεις να δώσουν τη θέση τους σε διαδικασίες που θα ευνοούν την εμπλοκή των “ανένταχτων” συναδέλφων στη συζήτηση και την επεξεργασία προτάσεων για τη λύση προβλημάτων.
-     Ανάπτυξη και στήριξη πολιτιστικών εκδηλώσεων ΕΛΜΕ και σχολείων.
ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
Ø  Βασική επιδίωξη, μέσα από τη δουλειά της ΕΛΜΕ και των αιρετών, είναι η ενεργοποίηση και η συσπείρωση των συναδέλφων πάνω στα πραγματικά προβλήματα του κλάδου, σε όλα τα επίπεδα, (Σχολείο – ΠΥΣΔΕ – Περιφέρεια και Πανελλαδικά) με αξιοποίηση και εναλλαγή όλων των μορφών δράσης: συσκέψεις – παραστάσεις – συγκεντρώσεις – συλλαλητήρια – απεργιακές κινητοποιήσεις σε μετωπική βάση, με  αιχμές τους άξονες: δαπάνες για την Παιδεία – διορισμοί – εργασιακά – δομή σχολείου – αξιολόγηση – συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Για τα εργασιακά βασικά προβλήματα αιχμής του κλάδου αποτελούν:
ü  Αναγκαιότητα για συλλογικές διαπραγματεύσεις και υπογραφή συλλογικών συμβάσεων, το μισθολογικό ξεπάγωμα, την πλήρη αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.
ü  Επαναφορά ωραρίου στα ισχύοντα του 2013. Διασφάλιση οργανικότητας.
ü  Μέχρι δύο σχολεία δουλειάς για κάθε εκπαιδευτικό.
ü  Ο σύλλογος εκπαιδευτικών κυρίαρχο όργανο.
ü  Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση. Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου με συλλογικές εσωτερικές διαδικασίες  και παιδαγωγική- διδακτική στήριξη του εκπαιδευτικού.
ü  Πραγματικά 14χρονο δημόσιο, ποιοτικά αναβαθμισμένο σχολείο – Όχι στο Πόρισμα Λιάκου και στις αναδιαρθρώσεις με βάση τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.
ü  Στήριξη και αναβάθμιση της ΤΕΕ στη βάση των σύγχρονων αναγκών.
ü  Σταδιακή διαδικασία σύγκλισης των αναλυτικών προγραμμάτων των δύο τύπων Λυκείου, για τη διευκόλυνση της μετάβασης σε Ενιαίο Λύκειο τύπου Πολυκλαδικού.  
Συναδέλφισσες,συνάδελφοι
    Οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις πιστεύουν  ότι οι εκλογές της 13ης Δεκεμβρίου για ανάδειξη νέου Δ.Σ. γίνονται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία. Μέσα στα πλαίσια αυτά πρέπει να γίνει καθαρό σε κάθε συνάδελφο – εργαζόμενο ότι οι αντιστάσεις και οι αγώνες των εργαζομένων δημιουργούν τις κοινωνικές προϋποθέσεις για τους μεγάλους κοινωνικούς μετασχηματισμούς. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί πολιτική ανάθεσης και όχι ενεργοποίησης των εργαζόμενων και του σ.κ., που αναπαράγει αντιλήψεις μεσσιανικές, συντηρητικοποιεί τους φορείς και την κοινωνία, αναπαράγει τα αδιέξοδα και στρώνει το δρόμο σε παραπέρα αντιδραστικές λύσεις.
   Πιστεύουμε σε ένα κίνημα εκπαιδευτικό-συνδικαλιστικό  με συνείδηση του ρόλου του, σταθερά προσανατολισμένου στην ανάπτυξη των αγώνων που θα ανταποκρίνεται στις ευαισθησίες, θα επιβραβεύει την πρωτοβουλία, θα δέχεται την αυτενέργεια και θα δοκιμάζει το καινούριο. Καλούμε τους συναδέλφους να υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ και να πουν ΝΑΙ στη Δημοκρατία, στη Διαφάνεια, στην Αντικειμενικότητα, στη Συλλογικότητα και στην Παιδαγωγική αυτονομία του εκπαιδευτικού.
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
δε θέλουμε απλά την ψήφο σου. Θέλουμε τη συμμετοχή και τη στήριξη σου στο συλλογικό μας αγώνα! 
Νοέμβρης 2016
Στις    εκλογές  για  την  ΕΛΜΕ
Ψηφίζουμε – στηρίζουμε
Το ψηφοδέλτιο της Εκπαιδευτικής Ριζοσπαστικής Αριστεράς
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
1.      Αδειλίνη Διονυσία                                                                                                          5ο Γυμν. Χαϊδαρίου
2.      Ανδρεούδη Άννα                                                                                                             ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας
3.      Βενετσάνου Ιωάννα                                                                                                        1ο Γυμν. Χαϊδαρίου
4.      Καλογιαντσίδης  Θανάσης                                                                                          1ο ΓΕΛ Αγ. Βαρβάρας
5.      Καπετανίδου  Θεοδοσία                                                                                                     6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
6.      Κατσωνόπουλος Θοδωρής                                                                                                 ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω
7.      Κολιός Γιάννης                                                                                                            1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
8.      Κορδής  Νεκτάριος                                                                                                             6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
9.      Κουτσοθεοδωρής Λάμπρος                                                                                                 3ο ΓΕΛ Αιγάλεω
10.  Κρητικού  Τριανταφυλλιά                                                                    Εσπερινό Γυμνάσιο Αιγάλεω
11.  Λαμπρόπουλος  Γιώργος                                                                                                    4ο ΓΕΛ Αιγάλεω                                                                                                             
12.  Μπαρούς Γιάννης                                                                                                      5ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
13.  Μπέζου Κατερίνα                                                                                               Ειδ. Επαγγ. Γυμν. Αιγάλεω
14.  Ντάμπου Παρασκευή                                                                                                       4ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
15.  Περιστέρη Ελένη                                                                                                                ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω
16.  Πολυχρονιάδου Πετρούλα                                                                                          4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
17.  Ποτηροπούλου Μαρία                                                                                       2ο Γυμνάσιο Αγ. Βαρβάρας
18.  Σαριδάκη Βασιλική                                                                                                          1ο ΕΠΑΛ Αιγάλεω
19.  Σιαχάμης Βαγγέλης (Συνεργαζόμενος)                                                                               5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
20.  Σκλαβενίτη Άννα                                                                                                         9ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
21.  Σταθόπουλος Ανδρέας                                                                                                        6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
22.  Σταμπουλίλη Ζωή                                                                                                   1ο Εσπ. ΕΠΑΛ Αιγάλεω
23.  Τσαρούχη Σοφία                                                                                                               4ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
24.  Φραγκίσκος Νίκος                                                                                                      1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
25.  Χριστοφιλόπουλος Αθανάσιος                                                                                    4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω