Δημιούργησα αυτό το blog προκειμένου να παρουσιάζω απόψεις και άρθρα , βασικά για τα εκπαιδευτικά θέματα αλλά και όσα άλλα μας απασχολούν. Μια γνώμη, ένα σχόλιο για αυτά που συμβαίνουν. Επίσης θα βρείτε κείμενα άλλων τα οποία με εκφράζουν. Στο blog αυτό θα μπορείτε να βρείτε επίσης πολιτιστικές αναφορές πάνω σε θέματα που μας συγκινούν. Πολιτισμός και εκπαίδευση πάνε μαζί. Περιμένω τα σχόλια σας. Ν.Κ.

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Αφιερωμένο στους εκατομμυριούχους της ημέρας φανερούς και κρυφούς... 
http://www.youtube.com/watch?v=4-N2gZg7xAg&feature=BFa&list=PLEBE0A01578D80446&lf=plpp_play_all

Συνεργαζόμενες
Εκπαιδευτικές
Κινήσεις
Αγώνας για την ανατροπή

Χαιρετίζουμε τις χιλιάδες των συναδέλφων εκπαιδευτικών και των άλλων εργαζομένων, που πήραν μέρος στα μεγαλειώδη συλλαλητήρια των τελευταίων ημερών. Το πλήθος και το πάθος αυτών των κινητοποιήσεων, η λαοθάλασσα που κατέκλυσε  την Πλατεία Συντάγματος την Κυριακή 12-2, υπήρξε ο αποφασιστικός παράγοντας που ανέτρεψε το κλίμα της αχαλίνωτης κυβερνητικής κινδυνολογίας και της ακραίας κρατικής καταστολής, και δημιούργησε εντελώς διαφορετικούς όρους για την πορεία των εξελίξεων.

…και λάβανε την απόφαση, επειδή τα κακά μαντάτα πλήθαιναν στην πρωτεύουσα, να βγουν έξω σε πλατείες…

Ο παλλαϊκός ξεσηκωμός ενάντια στις πολιτικές της κυβέρνησης και της Τρόικας έστειλε μήνυμα αντίστασης και ελπίδας και στους άλλους λαούς της Ευρώπης και του κόσμου, που βιώνουν καθημερινά τις τραγικές συνέπειες μιας απάνθρωπης κερδοσκοπικής πολιτικής που ακολουθεί πιστά διεθνώς  ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός.   
Η κυβέρνηση των εθελόδουλων τεχνοκρατών και πολιτικών επιβεβαίωσε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο  το ρόλο που έχει αναλάβει: να συνεχίσει αυτή την καταστροφική για τη χώρα πολιτική, οδηγώντας τους εργαζομένους όλο και περισσότερο στην ανεργία και την πλήρη εξαθλίωση. Γι’ αυτό και αποδυναμώνεται ηθικά και πολιτικά. Το νέο Μνημόνιο έχει καταδικαστεί στη συνείδηση του λαού και η υλοποίησή του θα συναντά καθημερινά την οργανωμένη και αποφασιστική πάλη των εργαζομένων.

Όπου έβλεπες άξαφνα στην όψη τους τόσες χαρακιές, πού ’λεγες είχανε περάσει μέρες πολλές μέσα σε λίγην ώρα

Η άθλια κατάσταση που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στον τομέα της εκπαίδευσης δείχνει ανάγλυφα τα αδιέξοδα όπου οδηγείται η κοινωνία σε όλους τους τομείς της. Πρώτο θύμα αυτής της πολιτικής είναι η νεολαία, οι μαθητές και μαθήτριές μας. Μέσα από αλλεπάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις αποκρυσταλλώνεται ένα σχολείο απογυμνωμένο από βασικές εκπαιδευτικές λειτουργίες. Το εκπαιδευτικό κίνημα καλείται σήμερα να αντιμετωπίσει, με πρόσχημα την καθιέρωση ενός «Νέου Σχολείου»:
·         μια πολιτική περικοπών χωρίς τέλος, με καταργήσεις σχολείων, υπερφορτωμένα σχολικά τμήματα, ανεπαρκή κονδύλια για τις λειτουργικές ανάγκες,
·         την ενίσχυση των ταξικών φραγμών και διακρίσεων στη μόρφωση των παιδιών,
·         ένα Λύκειο χωρίς τον αναγκαίο «κορμό» γνώσης, αποψιλωμένο από βασικά μαθήματα φυσικών και κοινωνικών επιστημών, στο ρόλο ενός συνεχούς εξεταστικού μαραθωνίου,
·         μια τεχνική/επαγγελματική εκπαίδευση υποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικές διεξόδους,
·         την πολιτική της κατάργησης, ουσιαστικά, των διορισμών νέων εκπαιδευτικών
·         την περαιτέρω διεύρυνση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων,
·         την οικονομική εξαθλίωση των εκπαιδευτικών, ιδίως των νεότερων, με μισθούς πείνας,
·         τη δαμόκλειο σπάθη της «αρνητικής αξιολόγησης», που θα μεταφράζεται άμεσα σε μισθολογική καθήλωση και τελικά σε οριστική απόλυση,
·         την αδιαφορία για την αναμόρφωση της αρχικής εκπαίδευσης και της συνεχούς επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών,
·         την έλλειψη σχολικών βιβλίων ακόμη και μετά τη λήξη του πρώτου τετραμήνου, που έχει οδηγήσει σε αναζήτηση δαπανηρών υποκατάστατων,
·         την προσπάθεια εφαρμογής του νέου θεσμικού πλαισίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση αντί οιουδήποτε τιμήματος,
·         την ενίσχυση του αυταρχισμού και των διώξεων όσων αντιστρατεύονται αυτή την πολιτική, με στόχο τη βίαιη επιβολή της.
Στο «νέο σχολείο», στο σχολείο τού «πρώτα ο μαθητής», δεν έχουν πλέον θέση εκπαιδευτικές δομές και υπηρεσίες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην «αντιστάθμιση» των δυσκολιών που κάποια παιδιά αντιμετωπίζουν στο σχολείο με ιδιαίτερη οξύτητα (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, μέτρα στήριξης παιδιών μεταναστών κ.λπ. Δεν βρίσκουν θέση ούτε καν δομές και υπηρεσίες που μπορούν να κάνουν τη μάθηση πιο ελκυστική και αποτελεσματική για όλα τα παιδιά (σχολικές βιβλιοθήκες, πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες κ.ο.κ.). Το δημόσιο σχολείο γίνεται έτσι πιο τεχνοκρατικό και απωθητικό, λιγότερο αποτελεσματικό και τελικά περισσότερο ταξικό.
Για την κάλυψη των κενών που δημιουργεί αυτή η απογύμνωση της εκπαίδευσης οι γονείς εξωθούνται να προστρέξουν στην ιδιωτική κερδοσκοπία. Επιβαρύνεται έτσι αφόρητα ο οικογενειακός προϋπολογισμός σε μια περίοδο που οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν δυσβάσταχτα τα βάρη της γενικότερης οικονομικής πολιτικής.
Και χτυπούσανε όπου να ’ναι, σφαλώντας τα βλέφαρα με απόγνωση. Και η Άνοιξη ολοένα τους κυρίευε

Η κυβέρνηση αδιαφορεί για το γεγονός ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το σχολείο επιβαρύνουν κυρίως τα παιδιά που προέρχονται από πιο φτωχά οικονομικά περιβάλλοντα, όπου συνήθως παρατηρείται και μια πολιτισμική ασυνέχεια ανάμεσα στο σχολείο και στην οικογένεια. Και δεν παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της νεολαίας, όπως είναι η μαθητική διαρροή, ο οργανικός και ο λειτουργικός αναλφαβητισμός, η διάδοση της βίας και των εξαρτησιογόνων ουσιών, και ο εκπαιδευτικός και κοινωνικός αποκλεισμός.
Αντίθετα, επιστρατεύει τους κατασταλτικούς μηχανισμούς σε βάρος όλων εκείνων που ορθώνουν το ανάστημά τους απέναντι στις σκοταδιστικές επιδιώξεις τους. Η αστυνομική βία και ο «χημικός πόλεμος συμπορεύονται με την απειλή της «αξιολόγησης»-χειραγώγησης και της απόλυσης καθώς και τη διοικητική δίωξη, στην υπηρεσία των πιο αντιδραστικών στοχεύσεων. Και στο φόντο αυτών των μεθοδεύσεων μια απίστευτη σε έκταση και αισχρότητα επιχείρηση διαβουκόλησης της κοινής γνώμης από εξωνημένα μέσα μαζικής «ενημέρωσης».

Σάλεψε σαν το σπέρμα σε μήτρα σκοτεινή

Απέναντι σε αυτή την πρωτοφανή επίθεση που δέχεται η δημόσια, δωρεάν παρεχόμενη παιδεία, απέναντι σε αυτή την ολιστική καταστροφική επίθεση που δέχεται η πεμπτουσία των συλλογικών μας κατακτήσεων, δεν υπάρχει παρά μονάχα μια διέξοδος. Είναι ο δρόμος του ενωτικού, ανυποχώρητου αγώνα.
Γιατί ο αγώνας μας, αγώνας όλου του κόσμου της εργασίας, αγώνας όλης της νεολαίας, δεν τελείωσε με την ψήφιση του λαοκτόνου νόμου και της δανειακής σύμβασης. Αντίθετα, τώρα που το πολιτικό σύστημα κλονίζεται πρέπει να ενταθεί ακόμα περισσότερο. 
Στη μήτρα της κοινωνίας κυοφορείται σήμερα ένα διαφορετικό μέλλον από τη δυστοπία που μας επιφυλάσσουν οι πολιτικές των ισχυρών της αγοράς. Η εξέγερση του λαού είναι αυτή που θα βάλει φραγμό στα ανδρείκελα της κυβέρνησης Παπαδήμου και τους πάτρωνές της.
·         Η εξέγερση της λογικής των πολλών ενάντια στον παραλογισμό του συμφέροντος των ελαχίστων.
·         Η εξέγερση των συναισθημάτων της αλληλεγγύης και της ομοψυχίας απέναντι στο διχαστικό ατομικισμό.  
Ο ενωτικός, συλλογικός, πολύμορφος αγώνας μας, μαζί με όλους τους εργαζόμενους/-ες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, μαζί με τους/τις ανέργους/-ες και τη νεολαία, και γενικότερα με τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία, θα ακυρώσει στον τύπο και στην πράξη τα μνημόνια, θα ανοίξει το δρόμο για να μιλήσει επιτέλους ο λαός.
Σ’ αυτό τον αγώνα καλούμε κάθε συνάδελφο σε συστράτευση.
Να ξεσηκωθούμε όλοι μαζί και να ανατρέψουμε κάθε αντιλαϊκό σχεδιασμό.

Να φύγουν τώρα αυτοί και η πολιτική τους.

Ή αυτοί ή εμείς!

Μαζί μπορούμε να τους νικήσουμε.

Αθήνα, Φλεβάρης 2012

Μεγάλη πλειοψηφία η Αριστερά στους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Πρώτη δύναμη (40,2%) η Ριζοσπαστική Αριστερά !

Μήνυμα αντίστασης και αγώνα έστειλαν οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο για την ανάδειξη Δ.Σ. σε 69 ΕΛΜΕ της χώρας (σε σύνολο 90 ΕΛΜΕ).
Οι δυνάμεις της ριζοσπαστικής και κινηματικής Αριστεράς, δηλαδή, τα σχήματα που συγκροτήθηκαν από τις δυνάμεις του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του Μ-Λ/ΚΚΕ, άλλων  συλλογικοτήτων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς καθώς και ανένταχτους αριστερούς αγωνιστές/αγωνίστριες ψηφίστηκαν από το 40,2% των καθηγητών, έναντι 34% πέρυσι (άνοδος κατά 6,2%, πίνακας 1).
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών συγκέντρωσαν το 16.5% των ψήφων, έναντι 14,7% πέρυσι (άνοδος 1,8%).
Οι παρατάξεις που πρόσκεινται στο δικομματισμό υπέστησαν καθίζηση με μείωση του αθροίσματος των ποσοστών τους κατά 9 μονάδες. Πιο συγκεκριμένα, η ΠΑΣΚ πήρε φέτος το 16,6% των ψήφων από 23,6% που είχε πέρυσι (μείωση κατά 7%), και η ΔΑΚΕ το 23,8% των ψήφων από 25,9% που είχε την προηγούμενη χρονιά (μείωση κατά 2,1%). Δηλαδή οι παρατάξεις του δικομματισμού πήραν αθροιστικά το 40,4% των ψήφων φέτος, από 49,5% που είχαν πέρυσι.
Αν μελετήσουμε τη δύναμη των ενωτικών αριστερών σχημάτων διαπιστώνουμε ότι από τις 31 ΕΛΜΕ όπου υπήρχαν ή συγκροτήθηκαν το τελευταίο διάστημα ευρύτερα σχήματα της εκπαιδευτικής αριστεράς, σε 22 ΕΛΜΕ τα σχήματα αυτά αναδείχθηκαν πρώτη δύναμη με ποσοστά ψήφων που κυμαίνονται από 32% μέχρι και 100%. Σε 10 από τις παραπάνω ΕΛΜΕ έχουν την απόλυτη πλειοψηφία εδρών. Συνολικά, τα σχήματα αυτά απέσπασαν το 40,1% των ψήφων και 97 έδρες έναντι 33,8% των ψήφων και 85 εδρών πέρυσι (πίνακας 2α και 2β).
Είναι επίσης γεγονός ότι τα ενωτικά αριστερά σχήματα που συγκροτήθηκαν το τελευταίο διάστημα από συλλογικότητες, σχήματα και ανένταχτους καθηγητές /τριες που αντιστέκονται στις πολιτικές των μνημονίων, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Δ.Ν.Τ. κατέκτησαν ευρύτατη στήριξη και εμπιστοσύνη.
Αν εξετάσουμε τα αποτελέσματα σε ορισμένες περιοχές διαπιστώνουμε ότι:
Στην ΕΛΜΕ Β’ Κορινθίας δεν συμμετείχε καμία άλλη παράταξη και το ψηφοδέλτιο της ευρύτερης ανανεωτικής και ριζοσπαστικής Αριστεράς με τη συμμετοχή ανένταχτων αγωνιστών απέσπασε το 95% του συνόλου των καθηγητών /καθηγητριών που ψήφισαν.
Στην ΕΛΜΕ Εύβοιας το σχήμα «Ενωτική Κίνηση – Καθηγητές εν Δράσει», πήρε 320 ψήφους (4 έδρες στις 7), στο σύνολο των 627 έγκυρων ψηφοδελτίων (δηλαδή το 51% του συνόλου). Στο σχήμα αυτό συμμετείχαν για πρώτη φορά 15 νέοι καθηγητές, που πρωτοστάτησαν στους αγώνες της ΕΛΜΕ και των κινημάτων το προηγούμενο διάστημα.
Στην ΕΛΜΕ Πρέβεζας το σχήμα «Μέτωπο Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών» αναδείχθηκε πρώτη δύναμη με 176 ψήφους (46%) και 3 έδρες.
Στην ΕΛΜΕ Καρδίτσας το ψηφοδέλτιο «Ενωτική Δράση», που συγκροτήθηκε από πρωτοβουλία νέων καθηγητών /τριών που συμμετείχαν στο κίνημα των πλατειών και στα κινήματα αντίστασης και αλληλεγγύης και με τη συμμετοχή των μελών των παρατάξεων «Αγωνιστικές Κινήσεις» και «Αγωνιστική Συνεργασία» αναδείχθηκε πρώτη δύναμη με 193 ψήφους (32%) και 3 έδρες.   
Όμως και τα ψηφοδέλτια που απαρτίστηκαν μόνο από μέλη των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων (ΣΕΚ) είχαν σημαντική απήχηση. Τα ψηφοδέλτια αυτά στελεχώνονται από καθηγητές που ανήκουν στο ΣΥΡΙΖΑ, στη Δημοκρατική Αριστερά και ανένταχτους αριστερούς. Συγκεκριμένα οι ΣΕΚ αναδείχθηκαν πρώτη δύναμη σε 11 από το σύνολο των 33 ΕΛΜΕ. Επίσης σε άλλες 9 αναδείχθηκαν δεύτερη δύναμη. Συνολικά απέσπασαν το 22,4% των ψήφων και 55 έδρες, έναντι του 20,3% των ψήφων και 47 εδρών πέρυσι (πίνακας 3α και 3β).
Ενδιαφέρον είναι, επίσης, ότι η συμμετοχή των καθηγητών/τριών στις εκλογές για την ανάδειξη Δ.Σ. των ΕΛΜΕ παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Στις πρόσφατες εκλογές στις 69 ΕΛΜΕ οι ψηφίσαντες ήταν 35.500 περίπου έναντι 37.000 την προηγούμενη σχολική χρονιά. Η μείωση κατά 4%, που προέκυψε, είναι μικρότερη της μείωσης των αριθμού των εκπαιδευτικών λόγω συνταξιοδοτήσεων και της μείωσης του αριθμού των αναπληρωτών και ωρομισθίων.
Με βάση αυτά τα αποτελέσματα ο συσχετισμός των εδρών στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θα διαμορφώνονταν ως εξής: Ριζοσπαστική Αριστερά 5 έδρες δηλαδή 3 έδρες οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις και 2 έδρες οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις- Συσπειρώσεις. Στο συνέδριο της ΟΛΜΕ που έγινε πριν 8 μήνες (Ιούνιος 2011) η Ριζοσπαστική Αριστερά κατέλαβε 3 έδρες (2 έδρες οι ΣΕΚ και 1 έδρα οι Παρεμβάσεις - Συσπειρώσεις).
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών θα λάμβαναν 2 έδρες στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, όσες, δηλαδή, είχαν μέχρι τώρα.
Η ΠΑΣΚ θα καταλάμβανε 2 έδρες, έναντι 3 που είχε στην προηγούμενη περίοδο. Η ΔΑΚΕ τέλος θα καταλάμβανε 2 έδρες, έναντι 3 μέχρι τώρα.
Συνεπώς οι δυνάμεις της αριστεράς θα καταλάμβαναν 7 συνολικά έδρες (από 5) και οι παρατάξεις του δικομματισμού 4 έδρες (από 6).
Από τα παραπάνω προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι μέσα σε 8 μήνες (Ιούνης 2011 – Φλεβάρης 2012) ο συσχετισμός δυνάμεων στο χώρο της ΟΛΜΕ έχει ανατραπεί θεαματικά υπέρ της ριζοσπαστικής κινηματικής Αριστεράς και σε βάρος των παρατάξεων του δικομματισμού.
Ζητούμενο, βεβαίως, παραμένει η ενεργοποίηση των ΕΛΜΕ αλλά και της ΟΛΜΕ σε συντονισμό με το ευρύτερο συνδικαλιστικό κίνημα στους διαρκείς, πολύμορφους και δυναμικούς αγώνες για την ανατροπή των κατεδαφιστικών πολιτικών της κυβέρνησης και της τρόικα και για το άνοιγμα του δρόμου για πολιτικές υπέρ των εργασιακών, κοινωνικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων των εργαζόμενων, των ανέργων και της νεολαίας της χώρας μας.  

Γρηγόρης Καλομοίρης, αντιπρόεδρος Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ
Ελένη Γλαρέντζου, μέλος του Δ.Σ. του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της ΟΛΜΕ

29 Φλεβάρη
ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ

ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ 
ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΡΙΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ   (11π.μ.-2 μ.μ. και 2-5 μ.μ.)

ΟΛΟΙ στη ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ  ΣΤΙΣ 1:30ΜΜ
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε. (ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ 2)

ΟΛΟΙ στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στις 6:00 μ.μ, στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ
  (σημείο συνάντησης ΟΛΜΕ στην Ερμού)
Συνεχίζουμε τον αγώνα μας για :
ü  ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ  ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ü   ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ.
ü  Να καταργηθεί το βάρβαρο και δουλοπρεπές μνημόνιο κυβέρνησης – ΕΕ – Δ.Ν.Τ., το μεσοπρόθεσμο και όλα τα μέτρα που απορρέουν από αυτά.
ü  Όχι στη δανειακή σύμβαση και τα μέτρα που τη συνοδεύουν.
ΟΛΜΕ

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Η Σπουδαιότερη Ομιλία που έγινε ποτέ_Charlie Chaplin (Greek Subs)


Α΄ Β΄ Γ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
   Το Υπουργείο Παιδείας παρά την καθολική αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχωρά σε  επείγουσες συγχωνεύσεις σχολείων  αφού μέχρι τις 2-3-2012 οι Περιφερειάρχες Εκπαίδευσης θα υποβάλουν τις εισηγήσεις τους για το κλείσιμο σχολικών μονάδων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι μετά το πρώτο χτύπημα  το 2011 που είχε σαν αποτέλεσμα 1050 σχολεία λιγότερα, ξεκινά ο δεύτερος γύρος.  Η εκπαίδευση λοιπόν είναι και πάλι αντιμέτωπη με την επιλογή του Υπουργείου Παιδείας να κλείσει σχολεία. Η ηγεσία του υπουργείου έχει δώσει αρκετά χτυπήματα στο δικαίωμα για  δημόσια και δωρεάν παιδεία, με πιο σημαντικό το γεγονός ότι στέρησε φέτος τα βιβλία από τα παιδιά.  Η πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ έχει δημιουργήσει μια πραγματική κρίση στην εκπαίδευση με την έλλειψη χρημάτων για πετρέλαιο και αναλώσιμα και με σοβαρά προβλήματα υποσιτισμού μαθητών. Είναι καιρός να μπει φραγμός. Όχι άλλες συγχωνεύσεις-κλεισίματα.
   Γνωρίζουμε ότι οι αποφάσεις αυτές εφαρμόζονται ενόψει του νέου μνημονίου και έχουν ως κύριο στόχο την περαιτέρω περικοπή των δαπανών για την εκπαίδευση, την προώθηση του σχολείου της αγοράς και την τελική διάλυση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Οι συγχωνεύσεις – καταργήσεις έρχονται να δημιουργήσουν το φθηνό σχολείο και να υποβαθμίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στις πιο κρίσιμες και ευαίσθητες πλευρές της με  σοβαρές παιδαγωγικές και κοινωνικές επιπτώσεις. Δημιουργούνται πολυπληθή σχολεία από άποψη μαθητικού δυναμικού με λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό. Αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός απρόσωπου παιδαγωγικού περιβάλλοντος με μειωμένη ή εντελώς αδύνατη δυνατότητα πραγματικής επικοινωνίας ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή και ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον γονιό. Το σχολείο της γειτονιάς ως εκπαιδευτική εστία χάνεται.
   Ο Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης  Γ.  Ζαφειρακίδης λειτουργώντας όχι ως εκπαιδευτικός αλλά ως φερέφωνο μιας εξουσίας που βλέπει το μαθητή και τον καθηγητή σαν αριθμό και όχι σαν πρόσωπο πρότεινε τη συγχώνευση 14 σχολικών μονάδων στη Γ΄ Αθήνας  (4 Γυμνάσια, 2Λύκεια, 4 ΕΠΑΛ, 4 ΕΠΑΣ).Με τη στάση του αυτή  δυστυχώς βρίσκεται απέναντι σε  όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
   Η  Α΄, Β΄, Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής μαζί με συλλόγους δασκάλων, γονείς και μαθητές πραγματοποίησαν μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 22-2-2012 στη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Γ΄Αθήνας ζητώντας να αποσυρθούν άμεσα οι προτάσεις αυτές για τις συγχωνεύσεις των σχολείων. Οι απαντήσεις που δόθηκαν ήταν τουλάχιστον εξοργιστικές με πιο χαρακτηριστική την αναφορά στα «παιδαγωγικά κριτήρια των συγχωνεύσεων για το καλό των μαθητών αφού τα συγχωνευμένα σχολεία λειτουργούν καλύτερα»! Είναι προφανές ότι ο αγώνας μας συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση. Ο  αγώνας που πρέπει να δώσουμε ενάντια στην τρόικα και στην κυβέρνηση για να υπερασπιστούμε το μέλλον των παιδιών μας, θα είναι σκληρός και δύσκολος. Αλλά είναι αναγκαίος.  Η υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και ο αγώνας για να μην κλείσει ούτε ένα σχολείο δεν είναι υπόθεση μόνο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είναι υπόθεση όλων των εργαζομένων.
  Μέσα στα πλαίσια αυτά αποφασίσαμε την  πραγματοποίηση συγκέντρωσης –παράστασης διαμαρτυρίας την Τετάρτη 29-2-2012 και ώρα 13:00 στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής  (Τσόχα 15-17 Αμπελόκηποι) για να διαμαρτυρηθούμε για τις συγχωνεύσεις και να απαιτήσουμε από τον Περιφερειακό Διευθυντή Ι. Κουμέντο  να μην προτείνει και να μην συναινέσει σε καμιά συγχώνευση σχολείου. Καλούμε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετάσχει μαζικά στην κινητοποίηση αυτή.
Α΄ Β΄ Γ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Αυτή η χώρα απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!


Της Σοφίας Βούλτεψη
Δεν υπάρχει στον κόσμο χώρα (του τρίτου, του τέταρτου, του πέμπτου κόσμου) που να βρίσκεται ή να έχει βρεθεί ποτέ στη θέση της Ελλάδας.

Τελικά δεν είναι ούτε το χρέος, ούτε το έλλειμμα, ούτε τα δάνεια, ούτε οι συμβάσεις, ούτε οι περικοπές, ούτε η φτώχεια, ούτε τα συσσίτια, ούτε τα μεσοπρόθεσμα, οι εφαρμοστικοί, οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί, οι....
Φιλανδοί, οι Αυστριακοί, ο Σόιμπλε και ο Γιάγκερ, ο Ρέσλερ και η Φέκτερ, η Μέρκελ και ο Σαρκοζί, ο Γιούνκερ και ο Ρεν, η Λαγκάρντ και το ΔΝΤ.

Είναι όλοι αυτοί που προκάλεσαν αυτό το γελοίο θέατρο και που το συντηρούν ελπίζοντας ότι στο τέλος του δρόμου θα συναντηθούν με την προσωπ
ική τους διάσωση.

Είναι όλοι αυτοί που αφαίρεσαν από τη χώρα που λέγεται Ελλάς και το τελευταίο ίχνος της αξιοπρέπειάς της.

Είναι όλοι αυτοί που δυο χρόνια τώρα έχουν στήσει έναν ολόκληρο λαό μπροστά στις τηλεοράσεις, να παρακολουθεί το σίριαλ «σκλήρυναν οι Γερμανοί - μαλάκωσαν οι Γερμανοί».

Είναι όλοι αυτοί που κάθε φορά φεύγουν ως «μεγάλοι στρατηλάτες», καλώντας τον λαό να τους συνοδεύσει με τις. προσευχές του, επιστρέφουν ως νικητές επιζητώντας το χειροκρότημα και τις επευφημίες, για να ανακοινώσουν σε λίγο πως πρέπει να ξαναφορέσουν τις μεγάλες στολές και να ξεκινήσουν για την επόμενη εκστρατεία τους.

Στο μεταξύ, προσδιορίζεται κάθε φορά (προπαγανδιστικά) ο εχθρός. Ο πιο εύκολος, είναι οι Γερμανοί.

Μας εκνευρίζουν όλους όσο δεν φαντάζονται (οι Γερμανοί), έχουμε βιώματα, τους βλέπουμε και εξοργιζόμαστε.

Το πιο εξοργιστικό όμως είναι πως κοντεύουν να. βγουν αντάρτες στα βουνά όλοι όσοι έλαβαν μέρος σ' αυτό που για την Ελλάδα υπήρξε η σύγχρονη Κατοχή και την οδήγησε στη σημερινή καταστροφή.

Και βέβαια, σκόπιμα αποκρύπτονται οι χρήσιμες ειδήσεις. Οι ειδήσεις που αποκαλύπτουν το μέγεθος της ανικανότητας, της αδιαφορίας, της κομματοκρατίας και της γαϊδουριάς.

Για παράδειγμα, προχθές, ημέρα που ξεκινούσε άλλη μια μαραθώνια συνεδρίαση του Eurogroup, η γερμανική εφημερίδα «Ντι Βελτ» δημοσιοποίησε εσωτερικό έγγραφο εργασίας του γερμανικού υπουργείου Οικονομίας, που μιλά για ανικανότητα και απροθυμία για την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων και γίνεται αναφορά στην περίφημη επίσκεψη Ρέσλερ στην Ελλάδα, καθώς και στην διαπίστωση ότι οι συζητήσεις για δημιουργία επενδυτικής τράπεζας στη χώρα μας στο πρότυπο της γερμανικής KfW, προχωρούν σαν τον κάβουρα.

Και για ποιο λόγο, παρακαλώ; Μα είναι απλό. Οι συνομιλητές του κ. Ρέσλερ στην Ελλάδα δεν γνώριζαν καν την ύπαρξη της KfW!

Δεν την γνώριζαν, διότι δεν είχαν διαβάσει το μνημόνιο! Διότι αν το είχαν διαβάσει, αν είχαν διαβάσει έστω και την αρχή του, θα γνώριζαν ποιοι είναι οι αντισυμβαλλόμενοι της Ελλάδας στο περίφημο Μνημόνιο1.

Θα είχαν δηλαδή δει πως ενώ όλες οι άλλες χώρες-δανειστές αναφέρονται με τα ονόματά τους, για την Γερμανία αντισυμβαλλόμενος με την Ελλάδα είναι η KfW.

Σε τι μπορεί να ελπίζει μια χώρα της οποίας οι υπουργοί υπογράφουν συμβάσεις χωρίς να γνωρίζουν καν με ποιους τις υπογράφουν;

ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ!

Και όμως. Οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι που δεν διαβάζουν τις συμβάσεις που υπογράφουν και δεν ξέρουν με ποιους τις υπογράφουν, μπορούν μια χαρά να περνούν τα βράδια τους σε τηλεοπτικές εκπομπές, κατηγορώντας μάλιστα όλους τους υπόλοιπους ως. αδιάβαστους!

Και μάλιστα χωρίς κανένας από τους political correct όχι να τους παίρνει με τις πέτρες, αλλά ούτε καν να τους υπενθυμίζει πόσο αδιάβαστοι υπήρξαν οι ίδιοι.

Σε ποια χώρα μπορεί να συμβαίνει αυτό;

ΣΕ ΚΑΜΙΑ!

Δεν υπάρχει χώρα όπου να παραμένουν στις θέσεις τους όλοι οι αποτυχημένη και ένας ολόκληρος λαός να παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα (λέμε τώρα) τους μόνιμα επιδιδόμενους σε πομφόλυγες, να μεταμορφώνονται σε διεθνείς οσφυοκάμπτες και μετά ξανά σε (εσωτερικής κατανάλωσης) φλύαρους κομπορρήμονες μέχρι να έλθει η ώρα για την επόμενη κάμψη οσφύος ενώπιον των δανειστών.

Δεν υπάρχει χώρα όπου οι ίδιοι πάντα ξιπασμένοι λογάδες να αναγγέλλουν κάθε τόσο πως «υπάρχει σκληρό ευρωπαϊκό μέτωπο υπέρ της Ελλάδας», για να αλλάξουν λίγο μετά τροπάρι, επισείοντας τον κίνδυνο μιας καταστροφής που θα προκαλέσουν εκείνοι ακριβώς που λίγο πριν είχαν συμπήξει το «σκληρό ευρωπαϊκό μέτωπο».

Ούτε υπάρχει χώρα όπου ενώ ουδείς κάνει τη δουλειά του, έχουν όλοι γνώμη επί παντός επιστητού και καλούνται να αραδιάσουν τις (γελοίες) απόψεις τους από συνέντευξη σε συνέντευξη.

Σε καμιά σοβαρή χώρα δεν θα ζητούσαν τη γνώμη, για παράδειγμα, του πολιτικού που αν και έχει την ευθύνη της ανάπτυξης και της απορρόφησης των κοινοτικών κονδυλίων, ανάπτυξη και κοινοτικά κονδύλια δεν βλέπουμε ούτε με το κιάλι.

Σε καμιά σοβαρή χώρα δεν θα ζητείτο η γνώμη του πολιτικού που αν και έχει την ευθύνη της εκπαίδευσης, δεν φρόντισε ποτέ να φθάσουν τα βιβλία στα σχολεία.

Σε καμιά σοβαρή χώρα δεν θα συνομιλούσε κανείς με πολιτικούς αρμόδιους για θέματα απασχόλησης, κοινωνικής ασφάλισης, κράτους προνοίας (λέμε τώρα), υγείας, την ώρα που όλα αυτά έχουν μεταβληθεί σε σωρούς ερειπίων και ο κόσμος συνωστίζεται στα συσσίτια και εξευτελίζεται παριστάνοντας το πεινασμένο μπουλούκι για να πιάσει στα χέρια του το πολύτιμο χαρτάκι ενός άθλιου επιδόματος απορίας.

Σε καμιά σοβαρή χώρα δεν θα καλούνταν να πουν τη γνώμη τους άνθρωποι που επί χρόνια παριστάνουν τους βουλευτές και τους υπουργούς και τώρα θεωρούν πως μπορούν - μακιγιαρισμένοι και ατσαλάκωτοι - να εξηγούν «τι πρέπει να γίνει», αλλά δεν έγινε, ωστόσο δεν έχουν λογοδοτήσει γι' αυτό.

Όχι, δεν υπάρχει χώρα επί του πλανήτου που να υφίσταται επί δύο χρόνια τόσους εξευτελισμούς, να γίνεται το αντικείμενο της συζήτησης από Eurogroup σε Eurogroup και από Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σε Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, ώρες ατέλειωτες κάθε φορά, χωρίς ποτέ κανείς να μοιράζει επιτέλους εκείνα τα άχυρα των δύο γαϊδουριών.

Μοναδική ελπίδα, μετά τις επόμενες εκλογές να μην τους βρίσκουν πουθενά για να ζητήσουν τη γνώμη τους.

ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΑΥΓΗ 26-2-2012


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
(ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ)
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ;
Σταμάτα να λες ότι λυπάσαι, αλλά αυτό δεν αφορά εσένα:
ü  ότι όλα αυτά θα συμβούν σε κάποιον άλλο  (σε αυτούς που δεν έχουν μονιμοποιηθεί ακόμη, σε αυτούς που έχουν λιγότερα ή περισσότερα χρόνια υπηρεσίας, σε αυτούς που δεν έχουν οργανική, σε αυτούς που υπηρετούν σε καταργούμενα σχολεία, σε αυτούς που το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους είναι διαφορετικό από το δικό σου, σε αυτούς που έχουν διαφορετικό χρώμα ματιών),
ü  ότι έχεις κάποια λεφτά στη μπάντα, 
ü  ότι το βαθμολόγιο θα είναι για λίγο (και εν πάση περιπτώσει εσύ έχεις αρκετά χρόνια οπότε δε σε θίγει και τόσο), 
ü  ότι η εφεδρεία δεν περπάτησε οπότε το ίδιο θα γίνει και με τις απολύσεις (λάθος, η αποτυχία της πρώτης είναι το πρόσχημα για τις δεύτερες), 
ü  ότι κινδυνολογούν όσοι μιλάνε για ένα εξακοσάρι μισθό, 
ü  ότι μπόρα είναι, θα περάσει, 
ü  ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αντίδρασης είναι μάταιη ("δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα"), 
ü  ότι εσύ έχεις κάποιους γνωστούς γνωστών που στην κακή την ώρα θα σε βοηθήσουν στην "αξιολόγηση" (τον προθάλαμο των αερίων) αλλά αποκλείεται να χρειαστεί,
ü  ότι εάν δεν δεις ειδήσεις, τότε απλώς δεν υπάρχουν,
ü  ότι εάν δεν μιλήσεις, τότε δεν θα γίνεις στόχος.

Η ζωή μας αλλάζει για πάντα. Αν και τώρα δεν αντιδράσουμε , τότε ειλικρινά δεν ξέρoυμε πότε. Ναι, ο αγώνας, η απεργία έχει κόστος. Αλλά η ανεργία θα έχει μεγαλύτερο.

Ναι, το ξέρουμε. Όλα αυτά σου φαίνονται μακρινά. Και γραφικά. Και μεγαλόστομα. Και ξένα προς εσένα. Και βαριέσαι, αυτά τα συνδικαλιστικά τα ακούς τόσα χρόνια, σου τα λέγανε αυτοί οι γυρολόγοι, οι  συνδικαλιστές.. Έχεις δίκιο, τι σε νοιάζουν τώρα εσένα αυτά τα δυσάρεστα που έρχονται; Ίσως να είναι και για καλό μας, βρε αδερφέ. Να μπούμε επιτέλους σε τάξη, να γίνουμε κράτος πια, άλλωστε και αυτό που λένε για τον Ευρωπαίο επίτροπο που θα μας διοικεί είναι λίγο προσβλητικό, αλλά μπορεί να μας βγει σε καλό. Εξάλλου, δεν βλέπεις και πολλούς να κινούνται, δεν βγαίνουν οι υπόλοιποι στους δρόμους ούτε στα βουνά, είναι ήρεμοι, άρα γιατί να κάνεις εσύ την αρχή που δε θίγεσαι και πολύ επιτέλους;
Πότε σκοπεύουμε να ξυπνήσουμε; Όταν έρθει η ώρα να μπούμε στα τρένα;
Όταν φτάσει και η δική σου σειρά να επιβιβαστείς,
    ίσως να μην έχει μείνει κανείς να φωνάξει για σένα…

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ.
Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ!

 "Αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά 
  
προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε 
  
πέρυσι, τότε θα προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία το 
  
 αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ολόκληρο το 
  
περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα, 
  
είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια. Στροφή στο 
  
ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Έλληνα 
  
παραγωγό. Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το 
  
 ελληνικό παπούτσι. 
  
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ BARCODE ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 520 !!! 

Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ........
 
Στην Αμερική έχει αρχίσει το εξής φαινόμενο:
στα καλά του καθουμένου, εκεί που κάποιο μαγαζί πάει για κλείσιμο 

λόγω χρεών, πέφτει σύρμα (SMS, FACEBOOK) και πλακώνει κόσμος που αρχίζει να αγοράζει ότι βρει μπροστά του. Οι ιδιοκτήτες από άφραγκοι και χρεωμένοι ξεπουλάνε σε μία μέρα !!!! και γλυτώνουν το κλείσιμο. Αυτό για τους ξένους λέγεται κοινωνική αλληλεγγύηΚάτι που στη χώρα μας, έχει εκλείψει από το '60 !!!

Καιρός και εμείς να κάνουμε κάτι. 
Κατ' αρχήν :
στηρίξτε τα μικρομάγαζα της γειτονιάς σας. Κάτι καλό θα έχουν και αυτά!!! Γιατί όταν θα τα χρειαστείτε, δεν θα υπάρχουν πιά... Ενα κουτί χρώμα και 10 πρόκες, δεν απαιτούν εκδρομή στο PRAKTIKER ή το LEROY MERLIN....μόνο μια βόλτα στο χρωματοπωλείο της γειτονιάς.

Ελληνικά λαχανικά, φρούτα και χυμούς. Αν τα ξένα ήταν τόσο εξαιρετικά καλά, οι ξένοι δεν θα τα έστελναν σε εμάς !!!
(π.χ.Τα ολόλευκα μανιτάρια εισαγωγής είναι περασμένα με λευκαντικό και αντισηπτικό για να μη μαυρίζουν-ενώ τα Ελληνικά δεν είναι λευκά, αλλά είναι βιολογικά !!!)

προτιμάμε Ελληνικά προιόντα-το χρήμα να μένει στην Ελλάδα και να κάνει κύκλο εδώ και όχι μέσω της τσέπης κάποιου ξένου επιχειρηματία.
Σοκολάτες ΙΟΝ, αναψυκτικά Φλώρινα και ΕΨΑ: Ελληνικώτατα & εξαιρετικά.
Η COCA COLA, η PEPSICO και η jacobs-Παυλίδης δε θα φτωχύνουν !!! 
Εντάξει, έχουν και Ελληνες εργαζόμενους, αλλά τα έσοδά των ξένων ετειρειών δεν θα μηδενιστούν κιόλας !!!

Ο επώνυμος καφές φίλτρου της jacobs στην Ολλανδία πωλείται στη μισή τιμή .....  μία συσκευασία φίλτρων καφέ (100 τεμ) κάνει 75 λεπτά και όχι πάνω από 2 ευρώ... γι' αυτόαγοράστε καφέ φρεσκοκομένο από την κάβα της γειτονιάς... ακόμα και χωρίς την ακριβή γεύση, θα είναι πιο φρέσκος!!!

"Τιμωρείστε" ακόμα και τα ακριβά Ελληνικά προιόντα: το γιαουρτάκι της ΦΑΓΕ στην Ολλανδία πωλείται προς 80 λεπτα !!! Στην Ελλάδα έχει περάσει από χρόνια το 1 ευρώ.Μπορείτε και χωρίς αυτά... τώρα αν πέσει η τιμή του, βλέπουμε !!!
ΑΠΟΡΩ: Πόσο καλύτερο είναι το γάλα της ΔΕΛΤΑ 1 λίτρου (στο χάρτινο κουτί) και στοιχίζει 1,15 ευρώ, ενώ το ΑΓΝΟ έχει μόλις 1,09 ????

ΟΚ, το γάλα του LIDL έχει λιγώτερο από ευρώ το λίτρο και λέει ότι είναι Ελληνικό, καποια ξένα προιόντα είναι ίσως και λιγο καλύτερα, αλλά είπαμε: 
το χρήμα να μένει στην Ελλάδα !!!
 
Ας οργανωθούμε: ενημερώστε φιλους και γνωστούς για ευκαιρίες!!!!
Στα ψώνια, τη βενζίνη, το γάλα, το ψωμί.

Επιτέλους, φτιάξτε για πρώτη φορά μόνοι σας ένα κεικ ή τιμείστε το 
ζαχαροπλαστείο της γωνίας (φρεσκώτατο σχεδόν πάντα)
και μην το πάρετε έτοιμο στο super market από μία γερμανική πολυεθνική .... 

Κυνηγείστε ποιότητα και καλή τιμή. 
Το δικαιούστε και το αξίζετε. Δεν σας κάνουν χάρη !!!
Η κρίση το απαιτεί : ενωμένοι μπορούμε καλύτερα !!!

ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ. 
ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ, ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ.... 
ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ... 

Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μοσχονησίων 23 Αιγάλεω Τ.Κ.12242
Τηλ – Fax  5910896                                              Αιγάλεω 27-2-2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ

   Η οικονομική  επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών από τον κρατικό προϋπολογισμό την τρέχουσα σχολική χρονιά, ήταν σημαντικά μειωμένη σε σχέση με τη σχολική χρονιά 2010-2011. Αυτό όπως ήταν αναμενόμενο δημιούργησε πολλά προβλήματα στα σχολεία, σε σημείο αδυναμίας  να ανταπεξέρχονται και στις πιο στοιχειώδεις λειτουργικές τους ανάγκες.
   Αν δε συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις η  καταβολή των δόσεων δεν γίνεται έγκαιρα και ότι στην περίπτωση του Δήμου Χαϊδαρίου δεν καταβάλλεται όλο το ποσό στις σχολικές μονάδες, το πρόβλημα οξύνεται ακόμη περισσότερο.
    Κάτω από αυτές τις οικονομικά ασφυκτικές συνθήκες οι οποίες οδηγούν τους Δήμους αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα να διαχειριστούν αυτή τη «μίζερη» οικονομική κατάσταση, δεν πρέπει να επιτρέψουμε να δημιουργηθούν αντιπαλότητες και αθέμιτος ανταγωνισμός, στον καταμερισμό των οικονομικών επιχορηγήσεων ανάμεσα στις σχολικές μονάδες. Απεναντίας θα πρέπει η κατανομή αυτή  να γίνεται με δίκαιο τρόπο και παίρνοντας υπόψη όλους εκείνους τους παράγοντες(αριθμό μαθητών, παλαιότητα σχολικής μονάδας, υλικά και κόστος εργαστηρίων, βιβλιοθήκες, άλλες υποδομές κ.λπ.) που συνιστούν μια πιο «αντικειμενική» κατανομή.
   Ο προϋπολογισμός του 2012 προβλέπει για την Παιδεία ακόμη λιγότερες δαπάνες, πράγμα  που  σημαίνει ότι ανάμεσα σε όλα τα προβλήματα θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια πιο σκληρή οικονομική πραγματικότητα που οδηγεί τα σχολεία και τη δημόσια εκπαίδευση σε όλο και  μεγαλύτερη υποβάθμιση.
   Έτσι λοιπόν δεν πρέπει να μείνουμε στη διαχείριση της μιζέριας μας, και τη παθητική στάση απέναντι στη μείωση των πιστώσεων στην εκπαίδευση, αλλά αντιθέτως μαζικά να αντισταθούμε και να απαιτήσουμε γενναία χρηματοδότηση των σχολείων ώστε να επιτελέσουν τον ρόλο τους ως φορείς της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας για όλους ανεξαιρέτως  τους μαθητές.

Για το Δ.Σ της ΕΛΜΕ

Πλούσιες χώρες, φτωχοί λαοί


Η χαμένη τιμή της Καταρίνα... BILD

Πρώτη καταχώρηση: 10/02/2012
08:00Ο Στάθης στον eniko
Σήμερα θα μου επιτρέψετε να λάβω τον λόγο «επί προσωπικού»: Τι είπα στην «Bild» και η «Bild» δεν έγραψε!
Οχι πολλά.
Τους είπα ότι το χρέος δεν το δημιούργησε ο Ελληνικός λαός, αλλά αυτοί που διαχειρίσθηκαν -και δυστυχώς εξακολουθούν να διαχειρίζονται- την τύχη του.
Τους εξήγησα ότι η «βοήθειά τους» είναι δάνειο και μάλιστα μετοκογλυφικά επιτόκια, ότι ο Γερμανός φορολογούμενος δεν χάνει λεφτά, εκτός απ’ αυτά που του τρώνε κι εκείνου οι Τράπεζές του.
Μάλιστα τους είπα ότι θα προτιμούσα η «βοήθειά τους» να ήταν πιο κοντά στο πνεύμα της Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης, όπως έκανε η Ελλάδα το 1950 και το 1953, όταν η Γερμανία «κούρεψε» τα δικά της χρέη με τησυναίνεση και της φτωχής (και κατεστραμμένης τότε απ’ τον πόλεμο) Ελλάδας.
Εξήγησα στην «Bild» ότι, παρά τις συκοφαντίες του Ελληνα πρώην Πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου, οι Ελληνες ούτε «τεμπέληδες» είναι ούτε «διεφθαρμένοι» (και πάντως όχι περισσότερο απ’ τη «Ζήμενς»), αλλά ότι αντιθέτως δουλεύουν περισσότερο απ’ τους Γερμανούς (Γιουροστάτ), χωρίς
να φταίνε οι ίδιοι για τη χαμηλή παραγωγικότητα της εργασίας τους.
Γιατί δεν έγραψε τίποτα απ’ τα παραπάνω η «Bild»; δεν γνωρίζω! Ισως να «χάθηκαν στη μετάφραση».
Ομως η συνέντευξη είναι μαγνητοφωνημένη (scripta manent) και σ’ αυτήν έλεγα στους Γερμανούς φίλους μας ότι για μένα δεν είναι όλοι οι Γερμανοί το ίδιο! Αλλο ο Γερμανός εργάτης κι άλλο ο Γερμανός Τοκογλύφος. Οπως άλλωστε και οι Ελληνες δεν είναι όλοι το ίδιο: άλλο ο Ελληνας εργάτης κι άλλο οΓραικύλος αεριτζής.
Συνεπώς οι ρατσιστικοί χαρακτηρισμοί για «τεμπέληδες» και «διεφθαρμένους» Ελληνες έχουν την ίδια αξία με τα εξ ίσου ρατσιστικά στερεότυπα για Γερμανούς «ρομπότ» και «Ούννους».
Τους εξήγησα ότι για μένα η Γερμανία είναι η χώρα του Γκαίτε κι όχι του Χίτλερ.
Τους τόνισα ότι προσωπικά είμαι πολύ υπερήφανος που κατά την Επανάσταση του 1821, οι περισσότεροι Φιλέλληνες που ήρθαν στην Ελλάδα και πολέμησαν ήταν Γερμανοί.
Γιατί δεν έγραψε τίποτα απ’ αυτά η «Bild»; Ισως χάθηκαν στο κίτρινοχρώμα της ομίχλης.
Ισως διότι δεν παρέλειψα να αναφερθώ στο Χρέος της Γερμανίαςαπέναντί μας, στις Γερμανικές Πολεμικές Αποζημιώσεις (Επανορθώσεις, αν προτιμάτε). Που η ίδια η Γερμανία έχει αναγνωρίσει με Συνθήκες. Το 1946.
Τους περιέγραψα πώς επεβλήθη στην Ελλάδα απ’ τους Ναζί τοΑναγκαστικό Δάνειο. Πώς κατέσχεσαν τον χρυσό (όσον βρήκαν) της χώρας. Πώς προκάλεσαν τον λιμό που οδήγησε στον θάνατο από πείνα και κρύοχιλιάδες Ελληνες.
Τους μίλησα για το ξεχαρβάλωμα των υποδομών, την καταστροφή των Καλαβρύτων, του Διστόμου, της Κάνδανου κι άλλων 700 χωριών, για τονχαμό του 13% απ’ τον πληθυσμό της χώρας.
Οτι όλα αυτά (εκτός απ’ τις ανεκτίμητες ζωές των ανθρώπων)αποτιμήθηκαν στο ποσόν των 168 δισ. ευρώ χωρίς τους τόκους.
Τους είπα ότι, παρά την υπόσχεσή της ότι θα αρχίσει να ξεπληρώνειη Γερμανία το χρέος της μετά την ενοποίησή της, ακόμα δεν έχουμε δει ούτε ένα σέντζι - οι μόνοι από τους νικητές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Οτι για αυτό βεβαίως δεν
φταίει μόνον η Γερμανία, αλλά και οι Ελληνικές πολιτικές ηγεσίες που ασκούνται στον ραγιαδισμό - όχι, δεν τους εξήγησα τι είναι ο ραγιαδισμός για να μην τους εκνευρίσω κι άλλο.
Ομως μακρηγόρησα.
Ενα μόνον! τελευταίο! «Γιατί αυτές οι αναγωγές στη ναζιστική εποχή;», με ρώτησαν.
Για να μην ξεχνάμε και ξαναζήσουμε τις ίδιες τραγωδίες, τους εξήγησα. Συχνά η γελοιογραφία, όπως κι άλλες τέχνες, εκφράζεται με τηνυπερβολή
ή εν παραβολαίς
θέλοντας να δημιουργήσει ένα γόνιμο σοκ.
Ομως τις αναγωγές στο ναζιστικό παρελθόν δεν τις κάναμε εμείς, αλλά η ίδια η Γερμανική κυβέρνηση: Οταν, φερ’ ειπείν, η κυρία Μέρκελ ζητάει
«Επίτροπο» για την Ελλάδα, πώς μπορούμε να αποφύγουμε τον συνειρμό περί «Γκαουλάιτερ»;