ΘΕΜΑ: «Συντονισμός ενεργειών για την
προετοιμασία του έργου της μεταφοράς μαθητών δημόσιων σχολείων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Αττικής για τα σχολικά έτη 2019-20,
2020-21 και 2021-22».
Στο
πλαίσιο της προετοιμασίας του διαγωνισμού μεταφοράς μαθητών της Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής ο οποίος θα προκηρυχθεί
για τα επόμενα τρία σχολικά έτη, απαιτείται στενή και ουσιαστική συνεργασία
μεταξύ των Διευθυντών των σχολείων και της Περιφέρειας. Όπως όλοι ήδη
γνωρίζουμε, τα στάδια και οι διαδικασίες που απαιτούνται για το διαγωνισμό
μεταφοράς μαθητών είναι χρονοβόρες, πολύπλοκες και εξαιρετικά σύνθετες. Γι’
αυτούς τους λόγους λοιπόν η Περιφέρεια Αττικής αποφάσισε να προκηρύξει έγκαιρα
διεθνή διαγωνισμό για τρία χρόνια ώστε να έχει αφενός μεν το χρόνο να
προετοιμάσει όσο το δυνατόν καλύτερα το διαγωνισμό κι αφετέρου να τηρήσει τις
προθεσμίες που θέτει η ΚΥΑ. Oι
τροποποιήσεις που προκύπτουν κατά την έναρξη των μαθημάτων κάθε σχολικής
χρονιάς θα αντιμετωπίζονται με την προαίρεση βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
Στόχος
όλων μας είναι η ολοκλήρωση των διαδικασιών μέχρι την έναρξη των μαθημάτων
προκειμένου να μην υπάρχει ούτε ένας δικαιούχος μαθητής που να μη μπορεί να
πάει στο σχολείο του με δωρεάν
μετακίνηση από την Περιφέρεια Αττικής.
Μετά τα
παραπάνω και προκειμένου να προετοιμαστούμε για τον νέο διεθνή διαγωνισμό,
παρακαλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μπουν στην ηλεκτρονική μας
πλατφόρμα
e-student και να
συμπληρώσουν τα σχετικά πεδία, όχι αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου 2018.
Σας
ενημερώνουμε επίσης ότι τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019 έχουν αναρτηθεί στην
εφαρμογή e-student και οι διευθυντές των σχολείων
μπορούν από σήμερα να μπαίνουν στο περιβάλλον αυτό με τους κωδικούς τους
προκειμένου να βλέπουν τα δρομολόγια όπως πραγματοποιούνται σήμερα. Επισημαίνουμε
για άλλη μια φορά ότι τα νέα σχολεία ή τα σχολεία τα οποία έχουν χάσει τους
κωδικούς τους ή τους έχουν «κλειδώσει», να απευθύνονται στο e-mail της
υπηρεσίας μας (dpaidna@patt.gov.gr)
προκειμένου να τους αποσταλεί νέος
κωδικός.
Μετά την εισαγωγή σας στην εφαρμογή eStudent (http://84.205.248.192/apex/f?p=113),
με το όνομα χρήστη και των κωδικό σας, από την θέση: Έγγραφα και με την
επιλογή: Λήψη Αρχείου, οι διευθυντές των σχολείων μπορούν να κατεβάσουν
και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους τη λίστα με όλα τα τρέχοντα δρομολόγια
για να τα έχουν ως κορμό στις νέες τους εγγραφές.
Υπενθυμίζουμε
επίσης τα εξής:
-Στο
συνολικό αριθμό χιλιομέτρων να δηλώνονται τα χιλιόμετρα μόνο της μονής κατεύθυνσης.
-Τα
χιλιόμετρα για τις Περιφερειακές Ενότητες Βόρειου, Δυτικού, Κεντρικού, Νότιου
Τομέα και Πειραιά θα πρέπει να δηλώνονται στο πεδίο Εντός ΠΣΑ. Για τις περιπτώσεις που το δρομολόγιο ξεκινά από
περιοχή της Ανατολικής ή Δυτικής Αττικής θα πρέπει να γίνεται σχετική αναφορά
στο πεδίο των παρατηρήσεων για να γίνεται η κατανομή των χιλιομέτρων από την
υπηρεσία μας.
-Για τις
Περιφερειακές Ενότητες Νήσων Ανατολικής και Δυτικής Αττικής τα χιλιόμετρα του
δρομολογίου πρέπει να δηλώνονται στο πεδίο Εντός
Πόλεως με Μικρή Κλίση. Εάν ο Διευθυντής του σχολείου γνωρίζει ότι
κάποια χιλιόμετρα γίνονται σε
χωματόδρομο ή δρόμο με μεγάλη κλίση θα πρέπει να το δηλώνει στο πεδίο των
παρατηρήσεων ώστε να γίνει η κατανομή
των χιλιομέτρων από την υπηρεσία μας.
Παρακαλούμε
ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή «ΕΝΔΕΙΞΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ».
Σας διευκρινίζουμε ότι ειδικά διαμορφωμένα οχήματα χρησιμοποιούνται στις
περιπτώσεις που πρέπει να μεταφέρονται μαθητές με αναπηρικά αμάξια, οπότε
πρέπει να δηλώνεται και ο αριθμός των αμαξιδίων που έχουν ανάγκη γιατί επηρεάζει τη διαμόρφωσή τους.
Επίσης
ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του-της συνοδού καθώς επίσης και στα ωράρια προσέλευσης και αναχώρησης
Επίσης
στα συνεξυπηρετούμενα
σχολεία, η καταγραφή να γίνεται από έναν Διευθυντή των σχολείων αυτών
που θα αναλάβει να καταγράψει τα στοιχεία του δρομολογίου και το συνολικό
αριθμό των μαθητών.
Σας ενημερώνουμε
τέλος ότι στις 26-09-2018 (ΦΕΚ 4217 Β΄)
δημοσιεύτηκε η υπ’αρ.50025/2018 Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.)
«Μεταφορά δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες», η οποία έχει ήδη αναρτηθεί
στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-student.
Η νέα
Κ.Υ.Α. αντικαθιστά την προηγούμενη Κ.Υ.Α. 24001/2013 ( ΦΕΚ Β΄1449) και κάθε
άλλη σχετική τροποποίηση της και επομένως οι νέες ανάγκες θα πρέπει να
προσαρμοστούν με αυτή.
Προσοχή: Η
νέα ΚΥΑ έχει κοινοποιηθεί σε όλα τα σχολεία μέσω της ηλεκτρονικής μας
πλατφόρμας στην καρτέλα «έγγραφα».
Από τη Δευτέρα 19 Νοεμβρίου έως και
τις 30 Νοεμβρίου 2018, οι διευθυντές των σχολείων θα έχουν την δυνατότητα να
δηλώνουν τις προτάσεις τους για τα δρομολόγια που θα λειτουργήσουν την επόμενη
τριετία, μπαίνοντας στη γνωστή εφαρμογή
και επιλέγοντας την 3η διαδραστική αναφορά προτάσεων δρομολογίων
σχολικών ετών 2019-20, 2020-21, 2021-22.
Κατόπιν
τούτου σας παρακαλούμε για την προώθηση
του εγγράφου προς τους Διευθυντές των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
μεταφοράς των μαθητών τους και τη διευκόλυνση και περιφρούρηση της όλης
διαδικασίας.
Για
περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους της
υπηρεσίας μας στα τηλέφωνα 2132101347,
348, 307, 345 για τις Π.Ε. Κεντρικού, Βόρειου, Δυτικού και Νότιου Τομέα
αντίστοιχα, στο τηλ. 2132047043 για την Π.Ε. Δυτικής Αττικής, στο τηλ.
2132005149 και 2132101338 για την Π.Ε. Ανατολικής Αττικής και στο τηλ.
2131601698 και 2131601620 για τις Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων. Το
mail μας dpaidna@patt.gov.gr είναι
κοινό για όλες τις Π.Ε.
Με την βεβαιότητα ότι συμμερίζεστε τις απόψεις
και τις αγωνίες μας για την υλοποίηση του προγράμματος της μεταφοράς μαθητών,
παρακαλούμε για τον περαιτέρω συντονισμό των ενεργειών μας, την τήρηση των
προθεσμιών που προαναφέραμε και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη
συνεργασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου