ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


ΘΕΜΑ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 

   Τη Δευτέρα 26-3-2012 το μεσημέρι έφτασε στη Διεύθυνση Γ΄ Αθήνας η εγκύκλιος  με αρ. πρωτ. 32413/Δ2-23/03/2012 του ΥΠΔΒΜΘ  για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, ζητώντας η καταχώριση των στοιχείων να γίνει μέχρι την Τετάρτη 28-3-2012! Για άλλη μια φορά τα ΠΥΣΔΕ εκλήθησαν σε μια μέρα να επεξεργαστούν  κενά και πλεονάσματα, γεγονός που καθιστά την διαδικασία απαράδεκτη και απαξιώνει συνολικά τα υπηρεσιακά συμβούλια.  Το υπουργείο επιδιώκει μέχρι την άλλη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6-4-12 που κλείνουν τα σχολεία να γίνουν οι γενικές μεταθέσεις (και λόγω εκλογών προφανώς)! Μετά από «αγώνα δρόμου» των συναδέλφων στο ΠΥΣΔΕ, τελικά η συνεδρίαση έγινε την Πέμπτη 29-3-2012.
   Κατά τη διαδικασία αυτή καταρτίζονται 3 πίνακες. Οι πίνακες Α αφορούν κάθε  σχολείο ξεχωριστά. Οι πίνακες Β αφορούν ομάδες σχολείων (πχ. όλα τα σχολεία του Περιστερίου), στους πίνακες αυτούς γίνεται ο πρώτος συμψηφισμός των ελλειμμάτων και των πλεονασμάτων που προκύπτουν από τους πίνακες Α. Ο πίνακας Γ είναι ο τελικός που στέλνεται στο υπουργείο και με βάση αυτόν υπολογίζονται τα κενά για μεταθέσεις.
Πρώτη επισήμανση: Στη φάση αυτή ΔΕΝ υπολογίζονται οργανικά κενά κατά σχολείο για τις τοποθετήσεις που θα γίνουν το Μάιο. Τα οργανικά κενά κατά σχολείο θα υπολογιστούν και θα δημοσιοποιηθούν αμέσως μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
Δεύτερη επισήμανση: η φετινή εγκύκλιος έχει κάποιες ουσιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την περυσινή. Στο φετινό πίνακα Γ΄ απουσιάζουν οι στήλες: αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε άλλους φορείς, σε άλλα ΠΥΣΔΕ και οι άδειες των εκπαιδευτικών (μακροχρόνιες ή εκπαιδευτικές). Παράλληλα στη στήλη «Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί» συμπεριλαμβάνονται και οι προσωρινά τοποθετημένοι και όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Το στοιχείο αυτό μπορεί να δημιουργήσει πλασματικά πλεονάσματα αφού οι αποσπασμένοι εντός ΠΥΣΔΕ σε ποιό σχολείο καταγράφηκαν; Σε αυτό που έχουν οργανική θέση ,στο σχολείο που αποσπάστηκαν ή μήπως και στα δύο;
Τρίτη επισήμανση: Όπως θα δείτε στον επισυναπτόμενο πίνακα Γ, σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες υπάρχουν πλεονάσματα, κυρίως στις ειδικότητες ΠΕ 02, 05,06,11,19-20). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οργανικά κενά στα σχολεία, απλά δεν εμφανίζονται σε αυτή τη φάση. Σημαίνει όμως ότι οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στη Γ΄ Αθήνας –θεωρητικά- θα είναι ελάχιστες.
Τέταρτη επισήμανση: Για την στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ» η εγκύκλιος αναφέρει ότι θα ληφθούν υπόψη οι «δυνατότητες συμπλήρωσης του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου με την ανάθεση διδασκαλίας σε άλλα σχολεία της ίδιας περιοχής μετάθεσης, εφόσον οι αποστάσεις και οι συνθήκες το επιτρέπουν, τις ανάγκες λειτουργίας των Σ.Ε.Κ., τη δυνατότητα ανάθεσης υπερωριών μέχρι 10 ωρών, τη δυνατότητα συνδιδασκαλίας μαθημάτων γενικής παιδείας σε τμήματα τομέων και ειδικοτήτων των Τ.Ε.Ε. ή τυχόν συγχωνεύσεις – καταργήσεις ή ιδρύσεις νέων σχολείων». ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

   Υπέγραψα με επιφύλαξη τους πίνακες με το παρακάτω σκεπτικό:
1.«Θεωρώ ότι η όλη διαδικασία είναι «έωλη» αφού δεν έχει ακόμη ψηφιστεί ό νόμος για το «Νέο» και το «Τεχνολογικό» Λύκειο.
2.Ο υπολογισμός θα έπρεπε να γίνει πιο οργανωμένα και όχι μέσα σε μια ημέρα.
3.Η κατανομή των τμημάτων θα έπρεπε να γίνει –σε κάθε περίπτωση- με ανώτατο αριθμό μαθητών τους 25 και όχι περισσότερους.

  Είναι προφανές ότι το ΥΠΔΒΜΘ επιδιώκει να εμφανίσει συνολικά πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς, γεγονός που θα δικαιολογήσει τους ελάχιστους διορισμούς και πιθανώς τις μεταθέσεις-αποσπάσεις. Παράλληλα όμως, μπροστά στη θύελλα των επερχόμενων απολύσεων στο δημόσιο τομέα θα πρέπει να δοθεί σκληρή μάχη για να μη χαθούν οργανικές θέσεις. Η οργανικότητα είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε εκπαιδευτικού.

Καλή δύναμη σε όλους!

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]