Δημιούργησα αυτό το blog προκειμένου να παρουσιάζω απόψεις και άρθρα , βασικά για τα εκπαιδευτικά θέματα αλλά και όσα άλλα μας απασχολούν. Μια γνώμη, ένα σχόλιο για αυτά που συμβαίνουν. Επίσης θα βρείτε κείμενα άλλων τα οποία με εκφράζουν. Στο blog αυτό θα μπορείτε να βρείτε επίσης πολιτιστικές αναφορές πάνω σε θέματα που μας συγκινούν. Πολιτισμός και εκπαίδευση πάνε μαζί. Περιμένω τα σχόλια σας. Ν.Κ.

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΥΣΔΕ



Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ
          Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 16/9/2014 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
   Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που έγινε την Τρίτη 12 Σεπτέμβρη σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
  1. Απορρίφθηκαν 1 ένσταση και 1 αίτηση επανεξέτασης μετάταξης εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο.
  2. Έγιναν δεκτές 5 αιτήσεις απόσπασης κατά προτεραιότητα.
  3. Έγιναν δεκτές 16 ανακλήσεις αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.
  4. Απορρίφθηκε 1 επανεξέταση αίτησης απόσπασης σε Καλλιτεχνικό Σχολείο.
  5. Απορρίφθηκε 1 αίτηση επανεξέτασης επί των μεταθέσεων και 1 αίτηση επανεξέτασης επί των αποσπάσεων σε Μουσικά Σχολεία.
  6. Σχετικά με τη Β΄ Φάση των αποσπάσεων, η θέση της πολιτικής ηγεσίας ήταν η πραγματοποίηση αποσπάσεων μόνο από πλεονασματικές σε ελλειμματικές περιοχές! Η παράμετρος αυτή οδήγησε σε ελάχιστες αποσπάσεις (35). Καταψηφίσαμε τους πίνακες με βάση τη δήλωση που ακολουθεί. Θεωρούμε ότι επιβάλλεται και η ικανοποίηση και άλλων αιτήσεων για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους (υγείας-οικογενειακούς-οικονομικούς).
  7. Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής Αγωγής τα λειτουργικά κενά είναι 920. Μετά τις πρώτες 208 προσλήψεις, θα ακολουθήσουν αύριο Τετάρτη 17 Σεπτέμβρη 39 προσλήψεις ΠΕ08 και την Παρασκευή 19 Σεπτέμβρη 160 ΠΕ03, 50 ΠΕ19, 8 ΠΕ15 και 4 ΠΕ12.04. Οι προσλήψεις ΠΕ02, ΠΕ04 και ΠΕ16 θα γίνουν την επόμενη εβδομάδα.
  8. Αύριο Τετάρτη 17 Σεπτέμβρη θα γίνουν 800 προσλήψεις αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (από τον τακτικό προϋπολογισμό) και 1995 προσλήψεις ειδικοτήτων μέσω ΕΣΠΑ (μεταξύ των οποίων και  ΠΕ16 για τα Μουσικά).
  9. Τα λειτουργικά κενά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ήταν αρχικά 2106. Μετά την αφαίρεση των πλεονασμάτων αλλά και των αποσπάσεων τα τελικά κενά είναι 1850.  Πιο αναλυτικά: (όπου + πλεόνασμα)

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
ΔΕ01.10
1
ΔΕ01.11
1
ΠΕ01.00
33
ΠΕ02.00
328
ΠΕ03.00
228
ΠΕ04.01
180
ΠΕ04.02
99
ΠΕ04.04
236
ΠΕ04.05
46
ΠΕ05.00
+35
ΠΕ06.00
83
ΠΕ07.00
8
ΠΕ08.00
71
ΠΕ09.00
109
ΠΕ10.00
27
ΠΕ11.00
+43
ΠΕ12.01
+1
ΠΕ12.04
18
ΠΕ12.05
19
ΠΕ12.06
+2
ΠΕ13.00
9
ΠΕ14.04
103
ΠΕ15.00
23
ΠΕ16
63
ΠΕ17.01
0
ΠΕ17.02
27
ΠΕ17.03
17
ΠΕ17.04
2
ΠΕ18.02
7
ΠΕ18.12
21
ΠΕ18.18
28
ΠΕ18.23
38
ΠΕ18.31
6
ΠΕ18.36
9
ΠΕ19.00
94
ΠΕ34.00
+1
ΤΕ01.02
1
ΤΕ01.05
+1
ΤΕ01.12
+1
ΤΕ01.32
+1


Αθήνα 16/9/2014



Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,
ηλ. δ/νση:  nekordis@yahoo.gr)


Βίκυ Αναγνώστη,
αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6979778287,
ηλ.δ/νση:vanagnosti@gmail.com)



                     εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων






ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ Β΄ ΦΑΣΗ  ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015.

O αιρετός εκπρόσωπος Κορδής Νεκτάριος  δηλώνω ότι:
Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι μια διαδικασία η οποία επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να εργάζονται κοντά στις οικογένειες τους και στον τόπο τους, αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών και όχι μια χαριστική παραχώρηση! Δε δημιουργούν  νέα κενά αφού οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί καλύπτουν λειτουργικά κενά σε άλλα ΠΥΣΔΕ ή και ΠΥΣΠΕ προσφέροντας εκπαιδευτικό έργο και όχι διοικητικό όπως συμβαίνει με αποσπάσεις σε γραφεία. Τα λειτουργικά κενά πριν την Α΄ φάση αποσπάσεων ήταν 2601 και τα πλεονάσματα 4142. Μετά τις αποσπάσεις είχαμε 2244 κενά και 2805 πλεονάσματα. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι οι αποσπάσεις δε δημιουργούν νέα κενά, αφού τελικά είχαμε 357 λιγότερα κενά και 1337 λιγότερα πλεονάσματα.
Σχετικά με τη διαδικασία της Β΄ φάσης των αποσπάσεων έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Ο πίνακας με τα λειτουργικά κενά και τα πλεονάσματα  δόθηκε στο ΚΥΣΔΕ στις 16 Σεπτέμβρη, λίγες ώρες πριν την πραγματοποίηση των όποιων αποσπάσεων, καθιστώντας αδύνατη για άλλη μια φορά την απαραίτητη διασταύρωση των στοιχείων με τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ σε όλη τη χώρα! Τα λειτουργικά κενά του πίνακα είναι συνολικά 2106! Στον αριθμό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά  της Πρωτοβάθμιας για τις ειδικότητες ΠΕ05, 06, 07, 08, 11,16 19/20 μετά τις αποσπάσεις στα αντίστοιχα ΠΥΣΠΕ. Θεωρούμε  ότι ο αριθμός των  λειτουργικών κενών είναι κατά πολύ μεγαλύτερος αφού τα κενά και τα πλεονάσματα υπολογίζονται με την ψυχρή λογιστική της διαίρεσης του συνολικού αριθμού των ωρών διδασκαλίας των αντίστοιχων μαθημάτων δια του συνολικού αριθμού ωρών υποχρεωτικού ωραρίου των «οργανικά ανηκόντων καθηγητών» σε κάθε περιοχή μετάθεσης.
Η αρχική θέση της πολιτικής ηγεσίας ήταν η πραγματοποίηση αποσπάσεων μόνο από πλεονασματικές σε ελλειμματικές περιοχές. Πρακτικά αυτό σημαίνει ελάχιστες αποσπάσεις κάτι που συνέβη και την προηγούμενη χρονιά! Από την Α΄ φάση αποσπάσεων ζητήσαμε να γίνουν αποσπάσεις και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές με στόχο οι εκπαιδευτικοί να έρθουν κοντά στον τόπο  τους και τις οικογένειες τους. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που για πολλά χρόνια δεν μπορούν να «πλησιάσουν» τον τόπο κατοικίας τους και βρίσκονται σε απόγνωση! Παράλληλα είναι αυτονόητο ότι αποσπάσεις θα μπορούσαν να γίνουν από και σε περιοχές που εμφανίζουν σοβαρά κενά. Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ιδιαίτερα ότι για τις κοινές ειδικότητες Π.Ε και Δ.Ε. η διαδικασία των αποσπάσεων πρέπει να είναι ενιαία! Κάθε χρόνο γίνονται εκατοντάδες αποσπάσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων εντός ΠΥΣΔΕ για να καλύψουν λειτουργικά κενά της Πρωτοβάθμιας. Από τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί στην αίτησή τους δέχονται να αποσπαστούν σε ΠΥΣΠΕ θα πρέπει να γίνεται συνεξέταση όλων των αιτήσεων με βάση τα μόρια απόσπασης του καθενός.
Τέλος και επειδή οι αποσπάσεις πρέπει να έχουν χαρακτήρα « ανθρωποκεντρικό και κοινωνικοκεντρικό», θα πρέπει εξαιρετικά σοβαρές περιπτώσεις να αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη ευαισθησία
   Με βάση τα παραπάνω και επειδή εκατοντάδες εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα (υγείας, οικογενειακά, οικονομικά) είναι αυτονόητο και απόλυτα ρεαλιστικό να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα καταψηφίσω τους σχετικούς πίνακες.

Αθήνα 16/9/2014
Κορδής Νεκτάριος

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ  

1 σχόλιο:

  1. Αυτές οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ από τις πλεονασματικές περιοχές πότε θα ανακοινωθούν; Υπάρχει ελπίδα για Γ φάση ή να πάρω άνευ αποδοχών από τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή